Nekad Yohani | Ban Överklagan [Gladagranen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yohani

Helper
Helper
Meddelanden
94
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198959072868/

Ditt Hex-ID: 76561198959072868

Vad är din discord tagg? yohani93

Vem var det som bannade dig? Gladagranen

Bild på banmeddelande: ban unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjort fel och inte följt reglerna i servern. Jag var dum som gjort så och jag kommer inte göra om det alls.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och grabbarna hade skottlossning, sen tog vi dom till sjukan och jag bytte min karaktär till sjukvårdare och vårdade dom, vilket var fel och dumt av mig. Sen gav jag dom 5 minuters krycka istället för 60 till min egen vinning vilket också var dumt och jag ångrar allt jag gjort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och det är verkligen inte en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad en gång innan för att jag deltog i ett krim scenario och jag har tog lärdomen att inte vara med i liknande scenarion som ikke krim.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte spela för min egna vinning för det är powergaming och tänka på suntförnuft och inte göra meta gaming. Jag kunde a motstått att hoppa mellan karaktärer och vara fast vid 1 bara och inte utnyttia makten till min egna vinning. Det ska vara rättvist för alla.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte använda mig av saker som kan vara till min egna vinning, att tänka på att rpa rättvist och sätta mig i andras sits och tänka hur de kan bli drabbade av mina fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det gör jag

Din ban överklagan har nekats.Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka