Accepterad momme | Sjukvården Ansökan [Elliot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Momme

Icke Medlem
Meddelanden
620
Reaction score
70
Ange ditt födelsedatum: 19 April 2004

Vad heter du på discord? Disney +#4078

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 150 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Är det lov eller helg 10-12 timmar.
Om det är skoldag så 3-5 timmar beroende på hur mke plugg jag har.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag i lov eller helg. I vardagar kommer jag va inne så ofta jag kan.

Hur många timmar har du på FiveM? 150 timmar

Vad heter du? Momme Tizi

Hur gammal är du? 21

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Att hjälpa samhället är det bästa man kan göra, det är så himla kul att kommunicera med andra, fråga hur dem mår osv. För att staden ska fungera krävs det att man hjälper varann. Jag är även intresserad av att jobba inom vård irl, tittar mke på akut dokumentärer osv. Lär mig även mycket från det, tex hur man kan hantera aggressiva osv. Jag bryr mig egentligen inte mycket om pengarna det är mest för nöjets skull.

Varför ska just du bli anställd? Jag har tidigare erfarenhet från andra servar, jag tittar även på serier om att vara sjukvårdare, samt tycker jag att det är det roligaste som finns att hjälpa folk.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Yes det har jag, tack vare serier och andra servrar har jag lärt mig hur man hanterar folk. Jag läser även böcker som handlar om en sjukvårdares dag. Läser artiklar också.

Berätta vad HLR är för någonting Hlr innebär Hjärt och lung räddning.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Det innebär att man ska var lugn i radion, det ska anvädas för yrket. Man använder inte den som en leksak. Oavsett hur alvarlig situationen är ska man vara lugn. Det innebär även att man ska ha mogenhet när man pratar i radion. Alltså ska du tänka på vad du säger innan du säger det. Man ska alltid tänka vad man egentligen skulle säga om det var ett irl samtal. Om personen som ringer inte behöver akut hjälp ska man ändå sitta kvar i radion, ställa frågor och tillslut hjälpa eller kanske skicka andra enheter som hjälper vid fall av brottom.

Har du några andra frågor? nope

Tack så hemskt mycket, skulle du kunna droppa din Discord? :) <3

Grattis, bra ansökan! Du blev godkänd! Nu inväntar vi en tid för en muntlig intervju också! Skriv till "LiotL#3165" för att boka in en tid. På Multistadens DC heter jag "[3-31-65] Elliot.L"
Ha det bra!

Grattis, bra ansökan! Du blev godkänd! Nu inväntar vi en tid för en muntlig intervju också! Skriv till "LiotL#3165" för att boka in en tid. På Multistadens DC heter jag "[3-31-65] Elliot.L"
Ha det bra!
Tack så mycket!!!

Ha det bra!
Hej igen:) har fått jobbet nu. Du kan stänga forumet om du vill:)

Tillbaka