Accepterad Molak Torak | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Molak Torak

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198944624570/

Ditt Hex-ID: 11000013aac1fba

Vad är din discord tagg? $keed#0424

Vem var det som bannade dig? Jyazz

Hur lång tid var din ban? 7dagar 20 timmar eller mer såg bannen precis

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft Samt RDM och VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde krim utan krim . Trodde bara att de var imot reglerna om mad hade pistol eller dråger

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hotade en kille med basebollträd vid en affär och sen sprang han iväg så vi åkte efter honom ´ dock var de inte mening att åka på honom om ni kollar på klipet så åker vi framför honom, Men de var mitt fel där vi inte skulle gö de från början men trodde krim bara hade med vapen gäng och drågerna å göra

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktigt bann där jag gjorde fel och ni vill att jag ska lära mig av den men den va lite lång, Men kollade upp efter ni sa att jag gjorde krim och såg att det var mitt fel Men tycker själv att den borde förkortas.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. MIna första bann lallade jag/ hade inte medlem spap´ har haft 3 suntförnuft innan där jag har haft bråk med andra och inte haft bra rp, En permbann som jag hårt ångrar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte hotat där eller rånat där jag inte har krim , och ifall jag ska göra det så måste jag köpa upp krim

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag borde inte göra saker som har med krim rollerna att göra innan jag har köpt krim och det var mitt fel trodde inte det jag gjorde hade med krim rollen att göra så om jag ska göra det ska jag köpa krim

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag fattar det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka