Accepterad sikecp | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sikecp

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Ban-referens
fivem-däcket-5yyg — FiveM, Utgår 2026-03-30
Anledning: är med skottlossning utan krim roller
Bannad av: redbull02.
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Det som hände var att jag o mina vänner åkte runt i en bil och chillade bara, sedan så hamna vi mitt i ett scenario där mina vänners fiender kom och det blev hetsigt, därefter blev det en skottlossning medans jag bara satt kvar i bilen. Jag visste att det inte var bra eftersom att jag inte har kriminell rollen och sedan blev jag bannad.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar 100% ansvar då jag inte borde hängt med kriminella inom Rpn när jag inte har krim rollen. Så 100% jag vet att jag gjorde fel och tar ansvar för det som hände.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att jag ska hålla mig borta från mina vänner som krim-rpar ingame när jag själv inte har krimrollen då det är fel och man ej ska göra det. Det jag hade gjort annorlunda är alltså att inte varit med i scenariot från första början och rpat någon annanstans under tiden.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker ni ska ge mig en till chans för att jag tycker om att spela på Unive RP och att jag är egentligen en ordentlig spelare som försöker få medlemskap så jag kan börja RPa på riktigt. Och att jag är en bra RPare på unive och gillar att göra ordentliga RP-scenarion och inte bara lalla runt och bryta regler.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka