- Meddelanden
- 189
- Reaction score
- 54
Ban-referens
lbvgkn — FiveM, Permanent
Anledning: kallar krim ansvariga dumma i huvudet i en ping
Bannad av: Berra1213
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag var med i sons of anarchy och vi hade länge haft problem och något slags agg mot krim ansvariga. De hade gjort något beslut som jag vet många från sons och andra var väldigt missnöjda med. En person jag har spelat med sedan 2021 skrev i chatten. Jag visste att han inte tog illa upp. Sen går jag in igen och ser något som verkligen triggar igång mig. Då taggar jag krim ansvariga och skriver "är ni dumma i huvudet" något i den stilen. Sedan nån timme senare blir jag bannad.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar mitt ansvar för det jag blev bannad. Jag gjorde ett väldigt onödigt regelbrott. Regelbrotten är ju att inte tagga staffs och staff diss.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Det jag har lärt mig är att inte tagga staffs sen att dissa staffs. Det var en väldigt onödig grej av mig och borde ha tänkt efter. Istället så borde jag har lugnat ner mig då jag var väldigt arg och uttrycka mig på ett annat sätt. Har lärt mig en bra läxa att man ska dels tänka på vad man gör och tänka på saker innan man gör något. Samt att inte tagga staffs och "dissa" de.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag ser gärna att ni ger mig en chans för jag vill börja rpa igen. Har länge velat göra det. Ifall ni upphävar min ban så kommer jag aldrig göra om detta. Kommer börja bete mig på ett annat sätt ic och ooc. Kommer tänka på hur jag beter mig en extra gång. Jag har tänkt på det jag gjorde och tyckte att det var extremt onödigt av mig.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja