Nekad Mjällis Gurra | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mjällis Gurra

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
3
Ban-referens
xpcgph — FiveM, Permanent
Anledning: aimbot
Bannad av: Toris
Visa på portalen →

Berätta vad som hände fick ett pm att jag vart bannad av unive boten

Tar du ansvar för det du blev bannad för? jag tar fullt ansvar för det jag gjorde och ångrar det rejält. Jag vill ha en andra chans för att visa att jag kan bättre och har blivit mer mogen och tänker innan jag gör saker nu så ja inte blir bannad så mycket samt att jag aldrig kommer använda mig av tredjeparst mjukvaror så som fusk och hs ljud och liknande. Jag vill verkligen få komma tillbaka och visa vad jag går för och unive är verkligen en del av mitt liv eftersom jag spelade de nästintill varje dag och vill verkligen tillbringa mycket tid på servern med bra och mogen rp för att kunna träffa alla som jag saknat på denna server.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? inte fuska och köra vanligt som alla andra för det är jätte dåligt och osmart och allmänt jävla hjärn dött, jag förstod inte hur man kan va så hjärn död och fuska det är jätte dåligt.

Varför ska vi ge dig en till chans? för att visa att jag har mognat till och är inte som förut. Därmed att jag inte fuskar längre och inte är så problem spelare som jag var förut. Jag har verkligen mognat till och tar ansvar för de jag gjort och vill verkligen ha en andra chans för detta e den bästa servern och ingen är som denna server eftersom denna e så fruktansvärt bra och jag saknar allt med denna server och önskar mig verkligen verkligen unban för att bevisa att jag kan rpa seriöst och kommer vara aktiv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka