- Meddelanden
- 51
- Reaction score
- 3
Berätta vad som hände Fick ett pm av unive boten att jag var bannad.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar ansvar för sakerna jag har gjort. Jag kommer aldrig fuska på unive igen lovar jag och svär på allt. Jag saknar allt med denna server. Mina vänner, rpn och alla roliga scenarion ja har gjort på denna server och jag har mognat till och är inte en äcklig fivem krigare som sitter och fuskar på unive nå mer och vill visa att jag verkligen tänkt på mina handlingar och visa att jag kan vara vettig och inte fuska för fuska är bara dåligt på alla sätt och vis de är både dåligt för dig själv och andra för då spelar man inte fair fair för om jag har fusk så har jag mer chans att döda dig mer än vad du har chans att döda mig och jag önskar mig verkligen en till chans på denna server för jag kan bättre än så och visa att jag har mogna till och inte behöver fuska.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? att aldrig mer fuska för det är dåligt för alla och respektlöst och allmänt hjärndött och alla fuskare borde dra åt helvete för dom förstör bara för alla och blir ba tråkigt för alla. Och bevisa att jag inte behöver fuska.
Varför ska vi ge dig en till chans? för att visa att jag har mognat till och inte fuskar längre. Jag vill visa att jag verkligen vill komma tillbaka och vill bevisa att jag ALDRIG kommer fuska igen. Och att jag verkligen har mognat till mycket och att jag kommer rpa bra och inte som förut och bara lalla för nu e jag mycket mycket mer mognare eftersom de gått några månader. Samt att jag saknar denna server nå satans myccket för detta e peak server och saknar allt med denna server för de är den roligaste o bästa servern någonsin och önskar unban för o visa att jag inte behöver fuska för och kunna rpa.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja