Nekad Mjällis Gurra | Ban Överklagan [redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mjällis Gurra

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
3
Ban-referens
xpcgph — FiveM, Permanent
Anledning: aimbot
Bannad av: Toris
Visa på portalen →

Berätta vad som hände fick ett pm av unive boten att jag var bannad.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar fullt ansvar för det jag har gjort och har förbättrat mig lovar jag er jag kommer aldrig fuska igen och hoppas verkligen att jag kommer tillbaka för att visa er att jag har förbättrat mig och saknar unive så mkt så ni fattar inte asså jag lovar att jag kommer bli en riktig rp niklas om jag kommer tillbaka. jag ber unban asså jag ber.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? aldrig fuskat för det är ba onödigt och engångs grej jag gjorde, och ångrar så mycket så ni förstår inte och jag gör vad som helst för att få unban utan att betala för jag har ej råd och asså ja kommer verkligen sköta mig om jag kommer tillbaka och bli en rp niklas. Jag ber er unbanna jag kmr aldrig fuska lovar jag med handen på hjärtat.

Varför ska vi ge dig en till chans? för att bevisa er att jag har verkligen mognat till och visa er att jag kan sköta mig och kan ha bra rp och att jag kommer ha bra rp nivå och aldrig fuska mer för att jag vill verkligen komma tillbaka till unive för att jag kommer sköta mig lovar jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Shabbe

Sluta göra nya ban överklagningar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka