Nekad Mjällis Gurra | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mjällis Gurra

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
3
Ban-referens
xpcgph — FiveM, Permanent
Anledning: aimbot
Bannad av: Toris
Visa på portalen →

Berätta vad som hände fick ett pm av unive botten att jag vart p bannad.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja, jag tar fullt ansvar för det jag gjorde. Jag gjorde helt klart fel igenom att fuska vilket inte är bra och hoppas på en andra chans då jag har mognat till och vill verkligen komma tillbaka och visa för er att jag kan bättre än så och inte fuska för dt är bara tråkigt för alla.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? aldrig aldrig mer fuska för det är bara dumt och inte bara lite dumt det är jätte dumt och jag saknar denna servern nå enormt och hoppas på en chans till. För att visa er att jag har förbättrat mig´och att jag aldrig mer ska fuska för det är allmänt hjärndött och tråkigt, snälla en chans till för att visa att jag verkligen har förbättrat mig och hatar att fuska.

Varför ska vi ge dig en till chans? för att jag vill visa att jag kan bättre än så och jag har blivit mer mogen nu eftersom de gått några månader och jag vill ha en nt chans för att bevisa att jag kan bättre än så att fuska som en liten fivem krigare utan vänner. Jag vill verkligen få en chans till för jag saknar denna servern som forn och vill bevisa att jag kan mycket mycket bättre än o fuska för det är helt meningslöst och fuska och ångrar mig jätte super mycket och vill verkligen tillbaka eftersom jag saknar rpn, mina vänner och allt med denna servern och vill bidra med bra rp och inte fuska eller liknande.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka