Nekad Mendion | Ansökan till Dubbelarbetare [Alex - Goggle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mendion

Icke Medlem
Meddelanden
496
Reaction score
36
Vad är ditt namn i verkligheten? Mendion

Ange ditt födelsedatum 3 Juli 2006

Vad heter du på discord? mendion#1969

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat sen 3 juli 2020 och jag har 892 timmar totalt alla dom där timmarna är på Multistaden RP

Hur många timmar har du på Multistaden? 892 timmar totalt alla dom där timmarna är på Multistaden RP jag börja spela den 3 juli 2020 då jag hittade denna fantaskiga server som inget kan slå. Har varit Staff förut och servervakt så är jag aktiv detta är vilka tider jag kommer att va aktiv när jag har skola. jag kommer va aktiv Måndag 15:00 till 23:00 Tisdag 14:30 till 22:00 Onsdag 14:00 till 22:30 Torsdag 15:00 till 23:00 Fredag 14:00 till 01:00 Lördag 08:00 till 01:30 söndag 09:00 till 23:00 Det här är när jag har skola men nu så har vi lov så då kan jag va aktiv länge till exempel 10 på morgonen till 24:00 - 02:00 kan bero på men kommer va aktiv

På vilket sätt skulle du som Dubbelarbetare tillföra serverns RP positivt? Alltså att hålla allt under kontroll genom att hjälpa de andra arbetarna lyssna på vad medlemmarna säger och gör så att alla blir en del av Community. Jag skulle gått på alla larms även om det är en person man tex har bråkat med för mig personligen bryr jag mig inte vem personen är vill bara hjälpa dem. Alltså så hade jag hjälpt på alla fronter jag kan och jag skulle vara en hårt slitande jobbare för att se servern förbättras. Jag skulle också lyssna på dem två sidorna eller fler om det finns kommer vara helt opartisk även om jag känner personen eller inte gillar personen. Jag skulle också lydigt dem högre uppsatta staffsen om det är ett stort Staff ärende och flera Staffs är inblandade. Jag skulle också vara aktiv i PM så man kan hjälpa alla som behöver hjälp! Jag hade suttit mycket med chefen o snacka o lösa problem som kommer i vägen + så får jag mer möjlig heter inom RP om jag får dubbelarbetare.

Hur kan man skilja på olika karaktärer? Man ska alltid skilja på sina karaktärer. Helst av allt tycker jag att man ska gå extremt djupt i sitt RP och verkligen förändra röster och personligheter mellan olika karaktärer. Jo jag tror att man kan skilja på dom genom att kanske ha en annan röst på sina karaktärer eller kläder, hår hud och hår färg så att inte ens kompis på sin andra karaktär kommer fram till en och känner igen och vet vem det är och att man har Olika jobb, samt namn, och man får ej Veta den informationen man vet på den andra karaktären. Jag kommer ha ett helt annat namn och en annan bakgrund även RP från en annan land och man kan göra för att få sin karaktär helt motsatt som sin första. På min nya karaktär som jag kommer ha så kommer jag RP bra jag kan lova det jag kommer va aktiv på båda karaktärerna och göra mitt jobb som jag ska. Jag kommer ha en karaktär som heter Denis Petterson han är föd i Sverige och är en snäll grabb. Sen så kommer jag ha en kriminell karaktär som har kommit från Albanien hans föräldrar åkte in i fängelset för att dom smöglade droger till andra städer eller länder + vapen. men en dag så kommer polisen på dom så dom åkte in för livs tid fängelse då så hamlar Mendion i ett barn hem.

Varför ska just du bli Dubbelarbetare? jag skulle göra allt jag kan för att för att hjälpa servern på alla möjliga sätt och jag skulle gå på larms och även hålla koll i discord servern och hjälpa folk som behöver hjälp. Jag skulle vara väldigt aktiv som dubbelarbetare och vara väldigt trevlig och snäll i alla ärenden. Jag skulle hjälpa alla i servern även om det är någon jag inte gillar eller någon som är otrevlig mot mig. Jag skulle aldrig vara otrevlig och jag skulle respektera beslut från högre staffs/andra mods. Jag kommer göra så mycket jag kan för att det ska bli bättre RP på servern. Jag skulle hjälpa till där det behövs och även om någon behöver hjälp. Jag skulle även hjälpt till med såna småsaker t.ex. om det har hänt. Jag skulle verkligen försökt att förbättra servern och göra den till en bättre plats och minska antalet spelare som bara är här för att förstöra och vara jobbiga mot andra! Jag skulle bara va en allmänt trevlig och bra jobbarkamrat. Jag vill kunna sprida positivitet och glädje och även göra så att multistaden får ett riktigt bra rykte så att det kommer ännu mer spelar till servern. Jag skulle även gå t.ex. om jag jobbar som merkonom . Jag kommer alltid ta larm och göra klart det först sen ta ett anat och om jag är osäker skulle jag fråga andra kollegor vad dem tycker och jag hade inte varit rädd att fråga om hjälp. Jag kommer även att lyssna på båda sidor t.ex. chef eller sånt.

Varför vill du bli Dubbelarbetare? För jag vill bidra med bra, RP, genom att jobba på lite olika jobb, så det blir mer roligare att RP, samt att man får hjälpa till lite på olika jobb. För jag vill tillföra roliga scenario med hög RP nivå, Och jag tänkte ifall jag får bli dubbelarbetare söka till Falck. Även för att jag vill utveckla min RP nivå. jag vill förbättra RP och bidra till en allmänt bättre RP, jag kommer jobba så fort jag får chans som dubbel arbetare och för att jag skulle ha varit aktiv på båda karaktärerna sen så skulle jag ha gjort mitt bästa för att inte förstöra RP. jag är online ofta så jag kan ge båda mina karaktärer tid. + så vill jag ha mer möjlig heter i RP.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VDM
När du kör över en person med ett fordon,
RDM
När du dödar en person utan ett giltigt scenario bakom det.
COPBAIT
När du medvetet försöker få polisen efter dig genom att t.ex. drifta framför dem eller köra mot rött när polisbil står precis bredvid dig.
COMBAT LOGGING
När du loggar ut för att medvetet undvika ett scenario. Eller om du har ett vapen på dig som du inte vill bli av med så man combat loggar. Det är inte okej
FEARRP
Du ska värna om ditt liv dvs om du t.ex. är under ett pistolhot ska du rollspela som om du är rädd.
METAGAMING
När du använder information från något du fått reda på Out of Character t.ex. från streams eller discord.
POWERGAMING
När du använder dig av omänskliga krafter t.ex. att köra in i saker i hög hastighet sen fortsätta som om ingenting har hänt. Inom POWERGAMING tillhör även att inte bara spela för sin karaktärs vinning genom att t.ex. farma pengar eller spela för att “vinna” över alla andra.
NLR
New life rule betyder att om du dör i ett scenario så minns du inget från det scenariot.

Är du whitelistad på serven? Ja jag är Whitelistad och har varit i ca 5 Månader. Sen 3 juli 2020. Jag har aldrig blivit av med min Whitelist. Känner personligen att det är extremt viktigt att hålla koll på serverns uppdateringar och regler så lägger varje dag mycket tid på att läsa både OOC i discorden och reglerna på forumet. vill så gärna ha mer till fällen inom RP.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja det har jag men sen des så har jag lärt mig alla grund regler och att jag kan alla dom utan till. Och jag har varit banad till exempel Powergaming eller RDM. men jag har tagit lärdom av mina misstag och lärt mig att inte göra om det!

Har du förstått att vi ställer höga krav på Dubbelarbetare och att den kan bli indragen när som helst och alltid vid bans? Yes såklart det har jag full först för att jag kommer följa reglerna till 100% och jag kommer inte bli banad jag tycker att man ska hålla sin RP nivå extremt hög om man ska få denna chansen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej för det här är min favorit server och det kommer jag aldrig göra det. jag spelar bara på Multistaden för att det är bra rp på sörven + så är det bra ägare som håller ett bra Community gillar alla Staffs dom är snälla och hjälpar snabbt i support.

Finns det något annat du skulle vilja berätta för oss? ja att jag kommer ta det här seriösts och jag kommer inte att lala Att jag kommer göra allt jag kan för att fler ska trivas på servern och spela just här och inte på någon annan server. jag skulle gjort extremt hög RP nivå och ha väldigt kul. Skulle följa alla regler och verkligen RPa som man ska. Hoppas även ni ger mig denna chansen så jag kan visa vad jag går för

Senast ändrad:
"Denis Petterson:" Denis Patterson är föd den 1990-07-03. Denis är en kille som födes med en mamma hans pappa var med en bil olycka han gav allt han hade till sin son Denis när Denis fick höra att detta har hänt så var han ledsen och börja gråta han stack till sitt rum men det Denis inte visste är att hans pappa var en miljonär han var rik men i däsa år så har han inte sagt något för att när Denis pappa dog så skulle han få ärva allt Denis fick då veta vad han fick då så blev Denis stockad och han var glad men ändå ledsen men nu så är Denis miljonär. Han hade 45 Miljoner i sitt konto han börja med att ge sin mamma 10 miljoner och köpte några andra saker.

Mendion Hyseni: Hej min karaktär heter Mendion hyseni och är föd 2000-07-03. När han var liten så dog hans föräldrar sen des så har han varit ledsen och inte vetat vad han har gjort. Han behövde bo på barnhem där så har han haft det så dåligt. För att det var en kille där som Bode på barnhemmet och han tog alltid Mendion saker men då så blev han arg och han stack till stan och köpte en kniv. Han kommer hem sen så när han ska sova så kommer den här killen som tog alltid hans saker han skulle ta pengar från Mendion men då så fick Mendion nog han tog fram kniven och hög den här killen i magen sen så stacka han i väg då så kom han undan. Han Bode på gatan och han gömde sig för polisen då så träffa han andra barn. Han börja att säga till dom barnen att dom ska skapa ett gäng som hjälper varandra det hette the bloody boys det var stort dom hade vapen som dom köpte av kriminälla billigt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka