Esa1975 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

Esa1975

Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Esa

Ditt discordnamn: Vemevem.00

Ange ditt födelsedatum 31 Augusti 2009

Varför ska just du bli staff? Eftersom jag vill ha bort alla fuskare och problemspelare då det är mycket av dessa idag samt vill jag bli staff eftersom att jag märker att det inte är många staffs inne på kvällen och jag är aktiv mycket om dagarna särskilt på senna nätter. Då kommer jag att speca och ta help samt suport.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Kriminella rpn är hyfsat det är mycket på hur man utgår från olika perspektiv och jag vill ta tag i detta då jag vet hur det ska gå till och jag vill se till så att alla håller sig inom rp reglerna.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag är bra på att sammarbeta och jag skulle kunna tänka mig ett bra sammarbete med staffsen då vi kan spcea och ta helps tillsammans och utgå från varandra när det är problem eller liknande.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag anser att det mest viktiga är att ha recpekt till den man bemöter och kunna leda samtalet på professionellt sätt samt att få spelarna att känna sig nljada och bekväma. Man dka även utgå från att spelaren ska ha rättigheter och inte missbruka makten att man är staff.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag dka ordna en balans mellan mirr provat liv och staff arbete. Detta kommer inte förkomma som ett problem utan det kommer vara på bra balans. Jag vet att jag har mycket tid på kvällar och lite på dagen ocså så det bör nog inte vara bekymmer.

Måndag 15:00 till 03:00
Tistag som måndag
Torstag som måndag
Fredag 22:00 till 05:00
Lördag samma som fredag
Söndag samma som fredag

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sen slutet på 2023.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Personligen har jag inte men kan olika komandon och jag lär mig snabbt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Senast ändrad:
Tillbaka