Accepterad Melker0101 | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melker0101

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198805172068/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:422453170

Vad är din discord tagg? volvo greta

Vem var det som bannade dig? indian tech support

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-10 013044.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att dom trodde jag var med och slogs på piren vilket jag inte var bara att jag var precis där och väldigt många slogs

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis skulle åka till piren för att kolla efter något roligt. men vi såg att folk slågs så ville vi ta en närmare tit på slags målet. men sen kom det någon och slog mig helt oprovocerat och som jag är kanske lite dum så slog jag tillbaka men inget mer sen jag gick en meter bort. och blev bannad for mild sunt förnuft

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ingen felaktig ban jag slogs ju på piren men jag tänker någon kom fram till mig helt oprovocerat och slog mig och jag slog 1 slag tillbaka sen gick därifrån. så jag tycker det var ganska onödigt kanske att kicka mig hade jag tyckt varit bättre

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 2 gånger 1 av att slågit min kompis och lallat på sjukhuset när vi var nya till servern. och 1 annan gång att skicka olämpliga saker i pm.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat t.e.x inte slagit tillbaka och gått iväg istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte slås på piren inte ens 1 gång

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja självklart!

snälla någon kan säga ifall den har nekats eller accepterats. har möte ig klockan 18:00 vi kunna säga till ifall jag hinner ditt eller inte (:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka