Nekad Masse. | Ban Överklagan [3lvis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Masse.

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199815293504/

Ditt Hex-ID: steam:11000016e917a40

Vad är din discord tagg? masse.c

Vem var det som bannade dig? 3lza, Razzw, 3lvis

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-20 012241.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt en mot person som jag absolut inte visste vem det var för att jag tyckte det såg ut som en bil som andra gäng vi skjutit mot tidigare använt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en annan jagade en bil som vi hade krig med som riktade mot oss som vi dödade. Direkt efteråt kommer en bil som jag trodde vi hade skjutit mot tidigare som jag började skjuta mot för att han kom i full fart mot vårt håll. Allt gick så snabbt och gjorde det på impuls eftersom vi nyss hade skjutit mot andra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban, jag gjorde otroligt fel när jag bara skjöt mot någon helt oprovocerat bara pågrund av att jag "kände igen bilen" man ska ju såklart inte rpa på att man känner igen bilar. Detta skulle ju såklart inte ske i verkligheten att man helt oprovocerat skjuter mot en random person utan någon som helst bakomliggande faktor.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad för fear rp någon gång där jag lärt mig att det inte ska hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Eftersom vi nyss skjutit och det fanns en risk att det var en i ett gäng vi har krig med borde jag såklart försökt ta kontakt med personen och se om det verkligen var ett annat gäng.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att använda mig mer av social rp istället för att bara använda impulser och skjuta hur som helst. I fortsättningen ska jag tänka på att fly platsen istället för att skjuta för sådana här grejer kan ju hända.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka