Nekad Melker0101 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melker0101

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198805172068/

Ditt Hex-ID: steam:1100001325c3f64

Vad är din discord tagg? dd3m0nnn

Vem var det som bannade dig? bus toris😉

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-06 180844.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde ett Montage

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ju jag lade till roliga momentum till ett montage. ingeting med regelbrott. så jag satte ihop roliga tillfällen på unive i ett montage

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag visste inte då att man inte fick göra montage men jo om det är så att man inte får göra montage så var det helt mitt fel och jag tar mer än gärna bort montaget om ni vill det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad för krim utan krim ganska nyligen kanske 1 månad sen. och sunt förnuft antal gånger för mer än 1 år sedan. jag har lärt mig att inte posta montage. köpa krim om du ska spela krim och inte lalla utan ta RP seriöst

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jo jag hade kunnat att inte göra montage utan att bara spela för skojs skull.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA jag kommer såklart att inte göra montge och ta RPn seriöst inte lalla eller sådant. utan bara spela för att det är roligt och ha kul på servern

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant.

Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr.
Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen. Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant.

Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr.
Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen. Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff
Är du dum i huvudet ska jag betala 2000 spänn för att jag la upp en rolig video på eran server. jag har hört att ni är pengarkåta men det här är en ny nivå. jag ber så vänligt jag kan att du ska sucka den för 2000 och jag kanske inte stoppar in den i din morsas andra analring. Mvh Melker Muhammed (alienslaktarn)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka