Accepterad .meckan | Ban Överklagan [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

.meckan

Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101601126/

Ditt Hex-ID: steam:110000144076566

Vad är din discord tagg? .meckan

Vem var det som bannade dig? DJKhalid

Bild på banmeddelande: image11.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt imot serverns regel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi snurrade runt vid sandy me några polare där vi sedan stannade på bron och pratade lite me vår kompis musti fati, men sedan så åkte vi bort och så sa då musti till polisen att vi är beväpnade så börja polisen försöka boxa oss och sedan så pitta dem oss så att bilen gick sönder så våran sista utväg var ju då att skjuta imot dem, kanske inte sista men sist.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och, jag förstår synvinkeln från polisens sida såklart och staffs ochså. Men jag förstår såklart att ibland kan vi ge upp och förlora vapen, men de va inte poängen i scenario. Som diskreta kriminella försökte vi fly iväg såklart som våran sista utväg sedan så hade vi inte så mycket val kvar, så det är som är lite felaktig. Men såklart förstår jag att vi inte bör skjuta mot polisen för de är inget gäng vi bör skjuta imot så den är inte helt felaktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har lärt mig av mina egna misstag, jag kollade aalltid bakåt och insåg aj de e fel och sedan later on ja kom ihåg det. Samt så läste jag regler ochså så fick jag lite vett i hjärnan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vad jag personligen kunde ha gjort annorlunda är att kanske försöka springa iväg åt vänster ner under bron och försöka springa bort. De var 1 utväg. Andra utvägen jag kan ge upp och låta polisen gripa mig för lite roligare scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det är klart, jag lär mig alltid av bans ja förstår att ja skickar in denna direkt efter ja blivit bannad men ja e grön spelare after all. Ja lärde mig att ibland man får försöka hitta en annan utväg istället för skjuta för då blir de inte lika social rp för polisen. Så till nästa gång kan man åtminstone stanna till sidan och kanske stasha vapnet i bilen nåt liknanade för ha lite mer social rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja förstår.

Tillbaka