Accepterad .meckan | Ban Överklagan (Manualchecked)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.meckan

Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101601126/

Ditt Hex-ID: steam:110000144076566

Vad är din discord tagg? .meckan

Vem var det som bannade dig? Manualchecked

Bild på banmeddelande: Screenshot 2026-02-22 201118.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt imot serverns regler.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att vi åkte runt jag och några andra från gänget så körde vi runt i sandy så sedan började vi bli beskjutna av någon som vi inte känner sedan så åkte dem upp till oss och börja snacka om att vi sköt som vi ej gjorde sedan, så hoppade ena ut och sköt vårat däck och så körde jag upp för berget utan ett däck.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och jag förstår att det inte var rätt att göra men tänkte inte på det i situationen men jag tar allt skit för det och förstår att jag gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ao, asså blev bannad lite här och där för lite samma grejer och så såklart jag lär mig av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hm, det e faktiskt bra fråga asså i den situationen fanns det typ inget och göra men ifall jag hade haft chansen då förmodligen hade jag stannat så fort däcket poppades eller försöker köra upp för berget med extremt låg fart. Men förmodligen stannat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att köra saktare utan däck ifall en blir poppad i sån situation men samt att jag inte bör igentligen köra utan däck.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka