Nekad ShadowkingGGG | Åtgärd Överklagan [ Saneby ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ShadowkingGGG

Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
4
Åtgärds-referens
ID: 2645 — Mild (3p)
Typ: Mild brist på Social RP (§ 4.1k)
Anledning: Skjuter polis, inte sista utväg
Personal: saneby
Datum: 2026-05-09
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Min vän häll på att bli gripen för vapen brott och sånt, Jag åker fram med några andra men dem sätter han direkt i hand fängsel. Efter så hoppar jag ut och försöker skjuta mot Poliser för att få dem att fokusera på mig så att mina andra vänner kan hjälpa han att fly jag går här inte för att döda utan för att bena och lägga teck äld. sedan hoppar jag in i min bil för att lämna platsen men ser då att deras försök hårt misslyckats och jag ser du hur min polare försöker blockera bak polisen. Polisen kommer runt och benar min vän och jag anser att hans sista utväg blir jag och går därför åter igen för att försöka få bort polisen, efter det så hoppar jag in i min bil och lämnar platsen

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag anser att en sista utväg inte bara bör gälla för sig själv utan även för ens medlemmar samt att poliserna sa själva att dem förstod oss i sup och sa sedan att de ej ville att åtgärder skulle tas

Har du bevis som stödjer din överklagan? All form av bevisning har visats upp i support

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka