Nekad Maxkillerbree | Beslut Överklagan (basse)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Maxkillerbree

Icke Medlem
Meddelanden
374
Reaction score
5
Ditt discord namn: Maxkillerbree

Ditt Hex-ID: 110000100f9dfb9

Vad för typ av beslut gäller det? Blacklist FUSK

Vem/vilka tog beslutet? Liljedahl, Korpen , Lulle och Basse, Oklart eftersom man aldrig får snacka i support

Varför tror du själv att beslutet togs? För att det är ett klipp som ser ut att vi lockar på en staff som speccar nån cm framför oss upp o ner

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt För ingen av oss har fusk, Ni får göra vad som helst ta över datorn gå igenom den in och ut. köra igenom program så man kan se om jag har något. Jag är inte rädd för jag vet att jag ej har något fusk. Och har aldrig haft det på datorn. På klippet så ser det ut som vi lockar den enda logiska förklaringen till detta är att personen som speccar är för nära, vilket gör att både jag och min polares vapen åker upp och ner. Vet att det ser skit luddigt ut på klippet och istället hade ni bara dragit in oss i support innan ni bannar och låta oss göra om scenariot så vi vet att det var felet. Riktigt tråkigt att man ska behöva känna sig lurad på unive. Jag betalade nyss 360kr för kriminell roll och blir bannad 2 dagar efter för fusk. Jag har rpat bra inte gjort något fel och verkligen inte haft fusk. Men blir bannad felaktigt. Det är sjukt hur sviken man känner sig när man inte ens får chansen till att snacka support eller förklara några ord, Korpen och liljedahl säger bara ni är bannade för fusk ni lockar . .. . ., sen så blir vi utskickade från support utan någon chans att förklara. Vi hoppar support igen skit förvånade och chockade över vad som hänt. Vi får timeout direkt. Vad är det för behandling vi får på servern, ni är här för att hjälpa inte förstöra för era trogna medlemmar. Både jag och min kamrat har spelat sedan 2021, ingen av oss har fuskat. Sjukt att man kan bli bannad för fusk utan att ha det. Jag förstår att det ser luddigt och skevt ut men jag låter er göra vad ni vill. Jag vill jätte gärna lösa detta då jag varit riktigt taggad på att börja spela unive igen, jag och min polare köper krim samtidigt så vi ska börja rpa men hinner knappt börja vårt rollspelande utan att bli skickade.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Vet ej vad ni ska kolla på, jag har fått åtgärder innan där man ser att jag aldrig lockat, kolla kill logs, jag dör mer än att jag dödar i skottlossningar. Vet ej vad mer jag ska säga, det vi kan göra är att prova göra om scenariot eller något. Man ser att det är ett skumt klipp det ser jätte konstigt ut. Jag vet ej hur det ser ut för en fuskare men tror inte dom hade suttit och lockar på någon i luften iaf

+ Jag hade erkännt om jag hade fuskat för att ha en chans att komma tillbaka, men jag kommer ej erkänna något jag ej har. Det ska ej vara så svårt att fixa detta, Något måste funka kom igen nu boys!

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka