Accepterad greger gregersso | Beslut Överklagan [Basse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

greger gregersso

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Ditt discord namn: elias118388

Ditt Hex-ID: steam:1100001475b924c

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim roll

Vem/vilka tog beslutet? basse

Varför tror du själv att beslutet togs? Hur hela situationen uppstod, var att vi chillade vid ett gänghus. sedan så börjar några slåss. sedan så när de slåss så slår min polare en person som hade ungefär 60hp. Han dör på första slaget, som då gjorde att jag blev upprörd och knivhögg de andra för att de var jobbiga. från hela den situationen så förstår jag rent och högt hur ni ser pespektivet. Men från min sida var det annorlunda. De brydde sig ej och pewpew som är staff, skrev själv att vi tar hand om det. och det menade han! jag vill så gärna ha tillbaka min krim roll. jag lovar att förbättra mig och fattar helt och hållet hur det ser ut från er. samt tänka mig NOGA NOGA för.

Hur är beslutet felaktigt? hur jag siktar, att detta var ett felaktigt beslut, var att ni inte fick sidan och säkert ej fick med ooc, som pewpew NOGA skickade ut, att "jag kommer ta hand om det. Inga åtgärder krävs!" unive är verkligen staden och servern som får mig att vara glad och ha kul. finns inga andra servrar. Hoppas ni får nått av detta! jag kan redan nu säga att jag ångrar mig hårt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: kan ej lägga bilder men ni kan se i portalen att jag fått indragen krim roll

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka