- Meddelanden
- 374
- Reaction score
- 5
Ditt discord namn: Maxkillerbree
Ditt Hex-ID: 110000100f9dfb9
Vad för typ av beslut gäller det? Du har fått indragen Kriminell Roll Anledning Powergaming och Brist på socialrp
Vem/vilka tog beslutet? Berra1213
Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vet varför beslutet togs, jag var med i ett scenario där en kille rpade väldigt dålig. Allt började med ett problem som hetsades i telefon sen träffades vi ingame också. Vi jagade varandra fram och tillbaka. Jag hoppar ut och riktar han åker. Han åker sedan fram och skjuter jag skjuter ner han och hans polare. Jag springer fram och ber han hålla upp händerna. Han väljer att ge sitt vapen till sin döda polare för han är rädd att förlora det. Sen så tar jag ena killen till vårat gänghus. Kidnappar han, Jag frågar hur han vill köpa ut sig han svarar väldigt luddigt. Han vill inte riktigt betala ut sig. Jag är sur ingame för att jag har ett agg mot denna killen. in charachter. Jag skjuter honom för han ger luddiga svar och värnar inte om sitt liv så som man ska göra. Jag gav han en chans till start. men han väljer att dra ut på tiden och lalla med mig. Han tar det som ett skämt när han har vapen mot sitt huvud. Jag förklarar tydligt att jag dödar han. Jag fick åtgärderna brist på social RP och Powergaming.
Hur är beslutet felaktigt? Från mitt perspektiv så sa det i support. Du kommer få åtgärder för mild powergaming, Jag svarar visst det kan jag ta. Jag förstår lite felet där. Men sen får jag för vanlig powergaming och brist på social RP, Vilket jag tycker är ett felaktigt beslut. När jag delvis inte ens får snacka eller förklara min sida. Jag var utomhus och fick en notis på mobilen, Där det stod du har fått indragen kriminell roll. I klippet så hör man berra säga, att jag ska få åtgärder för mild powergaming . Jag tänkte att jag kan ta det för det är typ 5-8 poäng. Jag hade 0, Jag köpte krim för 2 dagar sedan, tycker det är extremt tråkigt att jag ej kan spela och lira nu under sommarlovet på grund av detta. Sen finns det inget klipp från motpartens sida. Han sitter och hetsar i /m också, Han bad mig att inte hoppa support för att han var rädd för indragen. Han skriver jag hoppar på dig också. Jag svarar gör det, om ett regelbrott sker på servern ska man få åtgärder. Men jag tycker detta är aldelles för grovt. Liksom kom igen, det är sommar vi ska ha trevligt. Jag fattar felet i det hela, men tycker det är allt för överdrivet. Tycker att vi ska hjälpa spelarna och liksom få dom att förstå innan man bara sätter åtgärder, Jag vet att Berra är en sån person som genuint vill hjälpa spelarna och därför blev jag väldigt fundersam och förvånad över detta beslut. Jag hoppas vi kan komma fram till en lösning som vi båda tycker om!
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Finns logs på lite /m om ni orkar grumla ner er i det.
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja
Ditt Hex-ID: 110000100f9dfb9
Vad för typ av beslut gäller det? Du har fått indragen Kriminell Roll Anledning Powergaming och Brist på socialrp
Vem/vilka tog beslutet? Berra1213
Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vet varför beslutet togs, jag var med i ett scenario där en kille rpade väldigt dålig. Allt började med ett problem som hetsades i telefon sen träffades vi ingame också. Vi jagade varandra fram och tillbaka. Jag hoppar ut och riktar han åker. Han åker sedan fram och skjuter jag skjuter ner han och hans polare. Jag springer fram och ber han hålla upp händerna. Han väljer att ge sitt vapen till sin döda polare för han är rädd att förlora det. Sen så tar jag ena killen till vårat gänghus. Kidnappar han, Jag frågar hur han vill köpa ut sig han svarar väldigt luddigt. Han vill inte riktigt betala ut sig. Jag är sur ingame för att jag har ett agg mot denna killen. in charachter. Jag skjuter honom för han ger luddiga svar och värnar inte om sitt liv så som man ska göra. Jag gav han en chans till start. men han väljer att dra ut på tiden och lalla med mig. Han tar det som ett skämt när han har vapen mot sitt huvud. Jag förklarar tydligt att jag dödar han. Jag fick åtgärderna brist på social RP och Powergaming.
Hur är beslutet felaktigt? Från mitt perspektiv så sa det i support. Du kommer få åtgärder för mild powergaming, Jag svarar visst det kan jag ta. Jag förstår lite felet där. Men sen får jag för vanlig powergaming och brist på social RP, Vilket jag tycker är ett felaktigt beslut. När jag delvis inte ens får snacka eller förklara min sida. Jag var utomhus och fick en notis på mobilen, Där det stod du har fått indragen kriminell roll. I klippet så hör man berra säga, att jag ska få åtgärder för mild powergaming . Jag tänkte att jag kan ta det för det är typ 5-8 poäng. Jag hade 0, Jag köpte krim för 2 dagar sedan, tycker det är extremt tråkigt att jag ej kan spela och lira nu under sommarlovet på grund av detta. Sen finns det inget klipp från motpartens sida. Han sitter och hetsar i /m också, Han bad mig att inte hoppa support för att han var rädd för indragen. Han skriver jag hoppar på dig också. Jag svarar gör det, om ett regelbrott sker på servern ska man få åtgärder. Men jag tycker detta är aldelles för grovt. Liksom kom igen, det är sommar vi ska ha trevligt. Jag fattar felet i det hela, men tycker det är allt för överdrivet. Tycker att vi ska hjälpa spelarna och liksom få dom att förstå innan man bara sätter åtgärder, Jag vet att Berra är en sån person som genuint vill hjälpa spelarna och därför blev jag väldigt fundersam och förvånad över detta beslut. Jag hoppas vi kan komma fram till en lösning som vi båda tycker om!
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Finns logs på lite /m om ni orkar grumla ner er i det.
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja