Accepterad Maximilian andersson | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PepsimannenxD

Icke Medlem
Meddelanden
214
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximilian björk

Ange ditt födelsedatum 25 April 2008

Vad heter du på discord? CS PROFFS#1337

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Från 7 på morgonen till 3 på natten ( samt mat pauser osv )

Hur länge har du spelat på Unive? 2- månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blev servervakt skulle jag kicka de jag ser lallar, samt banna beroende på nivån utav lall. Ifall det är grovt skulle jag även klippa så att någon staff kan banna under en längre period. Ifall någon till exempel inte har på sig rätt kläder skulle jag börja med att skriva till hen att hen måste byta, sedan kicka. Ifall jag hör folk prata ooc kommer jag ge varning, samt ban ifall de ej lyssnar. De bilar som står afk som är trasiga eller som bara inte används kommer jag dva då det är onödigt att de bara står. även ifall någon bil buggar som inte längre att använda så kommer jag dva. Ifall någon skulle dö av bugg så skulle jag reviva dem. Dehär skulle underlätta för staffs då dem inte behöver göra dehär lilla små jobbet som handlar om mindre saker utan kan fokusera på viktigare saker. Det skulle även underlätta för mig som jobbar på sjukhus då jag dagligen träffar folk som inte rpar när man använder sig av /me... samt ibland så går det inte att använda hlr vilket är bugg, då kan jag gå in i animationer, och därifrån göra hlr samtidigt som jag revivar och så rpar man på att man gjorde hlr. Jag kommer vara noga med att klippa de personer som förtjänar ban längre än 1 timme. Är även noga med att jag inte kommer dra detta till min egen vinning genom att t.ex. reviva mig när jag dött av t.ex. en normal bilkrasch. Och att jag ska börja streama så kan va bra att va servervakt ifall nån stream snipar.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Under min tid på Unive har jag varit med om buggar som jag enkelt skulle kunna lösa om jag vore servervakt. Dessa buggar kan vara att min bil börjar flyga runt eller att någon dött av en bugg. Jag vill även underlätta för staffs då jag anser att det gör ett bra jobb men det måste vara stressigt för dem med tanke på hur stor servern är.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Under min tid jag kört på Unive så känner jag till reglerna så jag vet vad som får göras och ej. Alltså vet jag när folk gör fel och jag märker dagligen att många nya bryter mot regler ständigt. Detta kan vara genom att prata ooc eller att de har på sig start kläderna (inget skin). Jag skulle även underlätta för alla staffs genom att de slipper göra dedär lilla små jobbet som de förhoppningsvis uppskattar. Det skulle även underlätta för mig eftersom att jag kan lösa dessa problem snabbt för mig själv vilket bidrar till en bättre upplevelse på servern.

Varför ska just du bli servervakt? jag är väldigt aktiv på servern och får även in vänner som kommer in vilket bidrar till att servern växer. Jag är mogen och tar RP seriöst. Det underlättar även för mig ifall jag skulle ha tillgång till de kommandon som en SV har tillgång till. Även skulle jag få en mer seriös bild av Unive då alla jag ser lalla blir borttagna.

Varför vill du bli servervakt? Som jag nämnt i tidigare kolumner så skulle det underlätta för både mitt jobb, samt min fritid på servern. Jag är även motiverad till att underlätta för staffs.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag känner till alla kommandon som en sv kan använda, dessa är : REVIVE = man återupplivar någon, /DV = man tar bort ett fordon som sedan kommer tillbaka efter restart, /SVBAN = man bannar någon i en timme, /KICK = man kickar någon ur servern, /TOGGLEID = man ser id över folk så man enklare kan banna/kicka folk. Osv osv

Är du whitelistad på serven? Japp jag är whitelistad

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag vart bannad vet ej hur många gånger men dom flesta var min bror det enda jag har gjort är ooc ( när jag började ) min bror kör ej unive längre

Spelar du på någon annan server för tillfället? Kör bara unive :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka