Antagen Zerfto | Ansökan till Servervakt [Makaveli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zerfto

Medlem
Servervakt
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad heter du på discord? zerfto

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001458a2cad

Ange ditt födelsedatum 12 September 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Veckodagar när jag har skola: 3h+, kan bero på men 16-23 tiden men nånstans där i mellan iaf om inte mer
Lov och Helger: 3-6h+, oftast 14-01 tiden men samma här, nånstans där i mellan

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2026-05-23

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/games/gta-v/clips/mUsfm0DV6a1xeJaYZ?invite=cr-MSxyZmUsNjM4NTAzMDcz

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att kunna hjälpa och underlätta för staffsen. Dem ska även hjälpa till att förbättra RPen i servern gneom att säga till folk som gör fel. Om dom inte kan bete sig så kan man göra en /kick och förklara till dem varför dom blev kickade så dom kan förbättra sitt rp. Annars kan man göra en /sv och skicka klipp till staffs om det är något grövre. Men som sagt för att kunna skapa bra scenarion utan människor som förstör och ge åtgärder till dem eftersom staffsen inte ska slösa tid på sånt och sen finns inte staffs överallt konstant.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill och vet att jag kan bidra till en bättre rp upplevelse som servervakt genom att kunna ge åtgärder till de som inte kan bete sig och underlätta till er staffs som inte har den tiden till små saker men om de är något grövre så skickar jag självklart klipp till er också. Jag har förstått att staffsen har otroligt mycket vikt på sig så jag hade definitivt kunnat bidra till att hjälpa er oavsett.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara att man låter sina kompisar slippa straff bara för man är kompis med dom men egentligen ska man vara opartisk. Abuse är när man utnytjar sina krafter som servervakt tex eller bara gör fel till exmepel att man kickar någon utan någon redig anledning.

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Servervakts Ansvariga

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka