Ej Antagen S1gge13 | Ansökan till Servervakt [1.dispatch]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S1gge13

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge

Vad heter du på discord? S1gge13

Vad är ditt Hex:ID Vet inte har ej möjlighet att kolla upp just nu.

Ange ditt födelsedatum 22 Juni 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer kunna vara aktiv när som helst då det behövs men jag är aktiv ungefär 3-6 timmar per dag även mer.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i långa perioder men jag kom tillbaks för inte så länge sedan efter en lång paus.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har inte blivit banand

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska underlätta för alla Staffsen på servern, och där med ska man hålla koll på den dagliga driften samt hålla koll på lallande och andra små regler brott.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Servervakt då jag vill ha en större uppgift samt är sugen på att kunna hjälpa till med serverns Rp nivå. Har även en del erfarenheter och hoppas att jag kommer trivas bra som servervakt, har även en del förmågor att kunna prata med folk och andra sorter som gör att jag kommer bidra med en hel del!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är tillexempel om jag gör något Regel brott eller någon till min fördel. Och Abuse är att man tillexempel kickar någon bara för att sin kompis säger det, eller att man Svbanar folk för dem tillexempel säger tyst eller liknande
 
Nekad.

Anledning: För att bli servervakt måste du ha varit medlem i minst 30 sammanhängande dagar. Jag ser att du fortfarande är testmedlem.

Du kan ansöka igen om 29 dagar.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top