Nekad Maxiiss | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxiiss

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mäklar Firman

Vad heter du IRL? Max Haraldsson

Hur gammal är du? 06, 15

Hur många timmar har du på Fivem? 70 (Har haft fivem i 6 dagar)

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill jobba på just dethär jobbet dels för att det inte finns någon chef men också för att det är det som jag tycker är kul, att träffa många nya männsikor. Jag vill också bli chef eftersom att det är stor efterfrågan/ frågor kring hus osv vilket gör att jag vill vara där och kunna hjälpa till och har svar på deras frågor.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tyvärr ingen erfarenhet av just dethär jobbet men jag har jobbat på många andra jobb som tex Securitas och Mekonomen. Jag har aldrig varit chef innan så jag känner att dethär stället är ett bra ställa att börja på.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Max Haraldsson och är 23 år gammal. Han kommer ifrån Sverige vilket hela hans familj också gör. Dom har haft det väldigt bra ekonnomiskt sätt men också relation sätt. Båda hans föreldrar har jobbat som mäklare innan och nu vill Max gå i deras spår och starta upp ett nytt företag som ska sälja hus i Multistaden. Max är väldigt lugn och respekterar folks åstikter. Han är väldigt arbetsdriven och det är hans jobb han brinner för.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är väldigt aktiv om dagarna. Jag har haft Fivem i 6 dagar och jag har redan 70 timmar på det vilket innebär att jag snittar på 11 timmar per dag. Ifall jag får något prov i skolan eller något jag behöver plugga på kommer jag prioritera det först men jag ska försöka vara så aktiv som det bara går. (Jag har träning Mån/Tor runt 20:00)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag göra med tanke på att jag tycker multistaden är det roligaste att köra nu för tillfället.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej. Jag har bara kört på Multistadenm, när jag skulle börja med rp testade jag några andra servrar i nån timma tills jag hittade Multistaden.

Har du läst våra Regler? Ja, jag kan alla utantill.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka