Ej Antagen Liam_konradsso23 | Chef-jobb ansökan [oleg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Liam_konradsso23

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Vilken chefs-position ansöker du till? Domstolen

Vad heter du i verkligheten? Liam Konradsson

Vad är ditt användarnamn på discord? gl07421

Ange ditt födelsedatum: 19 April 2011

När fick du medlemskap på Unive? jag fick medlem på unive för ett ganska bra tag sedan

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef ja jag har mycket tidigare erfarenhet inom detta yrket då jag har varit domstols en gång tidigare. jag gillar ju som sagt jobba inom domstolen och det är ju därför jag ansöker hit. jag ansöker ju också för att vara chef på detta jobb då jag vet hur man hanterar detta jobb på ett mycket bra sätt, visa vet ju inte vad man gör inom domstolen fast det vet jag.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? det är att lägga dommar på folk som gjort grova saker t.ex som mord då kanske polis och sånt ringer och då kommer dom till ett doms förhör och det är där man lägger sin dom innan man åker in i fängelse. men mina framtidsplaner inom detta yrket är ju som sagt att lägga hårda straff för folk som inte kan bete sig i detta stan!

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Asså som sagt jag kommer ju vara mycket aktiv inom detta jobb och det gör ju också då att man är aktiv inom jobbet/chef. så om man e aktiv på servern så måste man ju vara aktiv på jobbet man då har. men min aktivitet kommer att se ut såhär:
från klockan 16:00 kommer jag vara aktiv till klockan 00:30 varje dag. men på helger och lov kan jag vara aktiv hur mycket jag vill så planerna för detta jobb ser ju fantastiska att se!

Har du läst våra grundregler? Ja

Tillbaka