Ej Antagen Lall1sh | Chef-jobb ansökan [Båtbolaget]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lall1sh

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
2
Vilken chefs-position ansöker du till? båt bolaget

Vad heter du i verkligheten? Jamie

Vad är ditt användarnamn på discord? lallishthe.1

Ange ditt födelsedatum: 7 Februari 2011

När fick du medlemskap på Unive? Började på unive 2021 men har ju kommit perioder där man har slutat men började igen 9 mars 2025

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Har varit trygghansa chef och säkert några mer jobb där jag varit chef men det har nog varit ett bra tag sedan.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtids planer är att få jobbet mer aktivt för har märkt på det sistone att det inte är alls aktivt och knappt några som jobbar på båtbolaget så först och främst är mina planer är att skaffa personal till båtbolaget så det är öppet nästan varje dag och aktivt. Mer planer är kanske att man ska få in fler nyare båtar in till staden unive och in till båtbolaget som folk kanske vill köpa för tror det var ett tag sedan sen det kom in nya båtar så tror folk hade velat ha nya båtar som dom vill köpa så det är något jag kommer tänka på också. Men kortfattat med detta jobbet först och främst är att få ordning på aktiviteten, in med båtar i lager, fixa regler inom båtbolaget till personalen som ska vara bra att följa. det är något jag kommer börja med som jag har tänkt på just nu men självklart ska jag hitta fler roliga saker som man kan göra hos båtbolaget.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer vara väldigt bra då jag har mycket fritid och det är bara när jag har fotbolls träningar som jag inte kommer vara aktiv men det handlar om 1 timme och 30 minuter på måndagar, onsdagar och fredagar. dessa träningar är på kvällen också så under dagarna är jag aktiv när som helst typ.

Har du läst våra grundregler? Ja

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka