Ej Antagen 1Sten1 | Chef-jobb ansökan [Pagge_1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Sten1

Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Regionssjukvården

Vad heter du i verkligheten? William

Vad är ditt användarnamn på discord? 1sten1

Ange ditt födelsedatum: 5 December 2010

När fick du medlemskap på Unive? 2023-09-nn vet inte exat,

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har inte varit chef i just Unive innan, men jag har haft en hög roll i vissa jobb här i unive till exempel som att jag har varit biträdande chef på båtbolaget tidigare. Jag är bra på att lösa problem mellan anställda och se till att alla följer reglerna. Jag har också erfarenhet av att ta ansvar, hålla ordning och prata med folk på ett lugnt sätt även när det blir stressigt. Jag är van att samarbeta, lyssna på andra och försöka hitta lösningar som funkar för alla. Det tror jag är viktigt som chef, speciellt inom RP.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer med detta jobbet är att bygga upp en bra och seriös verksamhet där alla trivs och vet vad som förväntas av dem. Jag vill att det ska vara bra RP, med tydliga rutiner men ändå kul för alla som jobbar där. Jag vill utveckla jobbet över tid, hjälpa nya spelare att förbättra både sin RP och se till att alla behandlas rättvist. Mitt mål är att vara aktiv, ta ansvar och göra så att jobbet känns levande och viktigt i staden, inte bara något man gör snabbt och sen lämnar.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer vara bra och stabil. Jag spelar regelbundet och har tid att lägga på servern nästan varje dag, speciellt på kvällar och helger. Jag kommer kunna vara inne när det behövs och se till att jobbet flyter på som det ska.

Har du läst våra grundregler? Ja

Nekad, outvecklad ansökan + saknar kunskap.

Med Vänliga Hälsningar,

Jobb Ansvarig | Huvudansvarig - Sjukvården

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka