Mahmodi | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BL1XT

Medlem
Meddelanden
316
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? BL/\XT#6351

Ange ditt födelsedatum 6 September 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 16:00-23:00
Tisdag: 15:30-23:00
Onsdag: 16:00-23:00
Torsdag: 15:30-23:00
Fredag: 16:00-06:00
Lördag: 11:00-06:00
Söndag: 11:00-23:00

Berätta om dig själv Jag är en 16 årig kille som heter Melvin. Jag är en öppen och hygglig kille som gärna hjälper till när folk behöver, har problem eller har frågor. Jag är inte blyg och kan prata med vem som helst. Jag gillar Bilar, olika sporter och att då såklart spela på denna grymma server.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle bidra med mer support genom att hjälpa folk så ofta och mycket så möjligt så dem inte får lång tid och vänta. Ska även göra allt för att hjälpa dem med problem osv. Jag tycker då själv att jag hade passat som Support.
Men i början om jag hade blivit staff så hade jag tagit det lugnt och långsamt uppåt byggt på med kunskaper tills att jag har hjälpt dessa RP:are som är grymma och väljer denna server tills att jag passar perfekt för denna position eller vad man ska säga :). När jag då inte har något

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 3 månader det resulterar sig till 350+ timmar.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag har ju spelat här ett tag nu och vill ha ett mycket mer ansvar och bli en större del av staffs sida eftersom att dem verkar jätte trevliga och är personer man vill lära känna och ha vid sin sida.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att det hade kunnat bli en bättre plats eftersom att jag är en glad, mogen och öppen kille som gärna hjälper folk med frågor och problem för att dem ska ha det så roligt och bra så möjligt med sitt RP:ande.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inte direkt några tidigare erfarenheter inom staffs sida utan att jag har praot utanför spelet där jag har bemöt folk och då lärt mig hur man ska vara och bemöta nya och okända människor (folka man inte träffat innan). Det känns då som en perfekt möjlighet att få lära känna nya människor och få ta mer kunskap om servern RP:ande.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Trots att jag inte varit staff innan eller har större erfarenheter om det så har jag ändå koll på en kommandon som man t.ex ska använda när folk gör fel.
/dv tar bort fordon
/kick [id] anledning kickar från servern
/svban [id] anledning Servervakt ban på 30min
/revive [id] revivar person i fråga
/freeze du fryser någon så de ej kan röra på sig
/noclip du går in i noclip mode
/announce du skriver ut valfritt meddelande till hela servern
/goto [id] man teleporteras till personen i fråga
/tpm du teleporteras till din ping på kartan
/sqlban [id] anledning du bannar någon från servern
/sqlunban
/spectate [id]

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Absolut! eftersom att jag har lärt mig av mina fel som jag gjort ibland och dem har då satt sig i huvudet och har då redan en del koll på saker och skulle lätt kunna lära mig mer och anpassa mig utifrån systemet eftersom att som jag sa innan att om jag vill något eller är intresseraa av något så kan jag lära mig det lättare.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar endast på denna server nu förtillfället eftersom att det är en seriös och äkta Rp server som jag inte vill blanda ihop med någon annan oseriös server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att ni på staffs sida är rättvisa och gör ett bra jobb hela tiden. :)

Senast ändrad:
+rep riktig skön grabb en av de bästa roleplayers jag har träffat under mina fina 500timmar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka