Ej Antagen Vipern10 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

Vipern10

Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Ditt discordnamn: vipern10

Ange ditt födelsedatum 12 December 2011

Varför ska just du bli staff? o varför just jag ska bli Staff är för att jag tycker det är för mycket lallande på serven just nu, Mycket folk som inte spelar för motparten, VDMar RDMar osv och jag vill få bort de och ha seriösa o mogna spelare in på serven, och så de gör bra scenarion osv. Jag är också Aktiv och kommer kunna ta report, support osv väldigt ofta.
Plus är FD så har mycket erfarenhet

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Att man ska spela för motparten för just nu så e de många kriminella som ska alltid vinna scenarions och polisen ska alltid förlora för kriminella vill inte förlora ett scenario. De måste fixas

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att man samarbetar och gör de tillsammans, Vi får bort lallare och lägger till seriösa mogna spelare som spelar för motparten och vill ha kul när de rpar o inte spelar för att vinna allt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att man gör sitt arbete, tex ser man en person sitta i väntrum och man kan ta de så ska man ta de, oavsett vad, sitter någon där ska man dra de, hjälpa de så de får hjälp o känner sig att de trivs på servern och att vi staffs finns där för de ifall de e något du behöver hjälp med.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Måndag;15:00 till 23:30
Tisdag 16:00 till 23:30
Onsdag 14:00 till 23:00
Torsdag 15:00 till 00:00
fredag 16:00 till 05:00
lördag ksk gör något kommer hem 17:00 till 05:00
söndag 16:00 till 00:00

Hur länge har du spelat på Unive? 2 månader men lite fram o tillbaka min första gång när jag fick meedlem va för 1år sedan

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja i FD i avena va jag mod

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej asså allt funkar men de jag tycker mest om o e aktiv för 24/7 de don ans :)

Tillbaka