Nekad Magnus Bronsballe | Ban överklagan [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Magnus Bronsballe

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Användarnamn: Magnus Bronsballe

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/1251dd5156/

Vad är din discord tagg? hansson#5273

Var är du avstängd? Discord servern

Vad är du bannad för? Jag har nu fått reda på att det inte var pga att jag var religös i discorden. Utan andra dumma kränkande saker jag sa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% inte en felaktig ban. Jag tycker jag förtjänade ban efter jag sa till n-ordet till en kille. Ingen server ska tolerera såna ord. Och det för väldigt väldigt dumt av mig att säga det. Och kan lova att det aldrig kommer hända igen om ni väljer att unbanna mig. Varför jag gjorde som jag gjorde var för att han var väldigt kaxig för ett scenario han hade gjort fel. Och jag blev väl konstigt nog arg därför och ville känna mig dominant genom att slänga ut mig dom orden. Vilket också är så himla dumt. Det enda det bevisar är att man är dum i huvudet vilket jag klart är efter ha sagt sådana ord. Det för mig inte dominant på något sätt. Och det förstår jag efter.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja från servern men det var ett missförstånd som nu är löst.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, typ allt annat hade varit smartare än vad jag gjorde. Jag hade kunnat kalla på en staff för det scenariot och inte gjort som jag hade gjort. Och absolut inte säga det. Istället skulle jag bara lämna samtalet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Det har jag defentivt gjort. Jag kommer träna på att hålla mitt humör på rätt sida. Jag kommer inte göra om det där någon. Och jag ber verkligen om ursäkt till er och dom som var med.

Har du läst våra regler? Ja

Du var sjukt otrevligt mot oss staffs som försökte hjälpa dig i support och sjukt dåligt bemötande sen när vi kom in i kanalen där du hade sagt n ordet och du ville även inte erkänna för oss tills vi såg videon.

Ditt ban överklagande har nekats. Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka