Nekad grischkungen123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Sipsy

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197975514039/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? 1.sipsy

Vem var det som bannade dig? Fille

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-08-18 163659.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staff bannade mig för att jag fuskade och la upp montage från servern. Jag fattar att det var dumt gjort och att det såg ut som att jag inte brydde mig om reglerna. Jag ville bara ha lite kul men jag tänkte inte på att det förstörde för andra. Jag förstår varför ni bannade mig, jag hade nog gjort samma sak om jag var staff.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag låg och sov och sen vaknade jag på morgonen och då hade jag fått en notis från en Unive bott som sa att jag hade blivit bannad för det jag har gjort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag ska vara ärlig, det var inte en felaktig ban. Jag fuskade och la upp montage, så jag fattar att jag fick bannen. Jag ångrar mig jättemycket och jag har lärt mig att man inte ska göra sånt. Jag hoppas bara jag kan få en chans till och visa att jag kan sköta mig. Jag har lagt över 1000kr på servern och spelat sen 2021 tiderna. Det var 5 månader sen jag blev bannad på servern och jag vill verkligen bara ha en sista chans. Jag ber verkligen så mycket om ursäkt för det jag gjort och jag vill bara kunna ha kul igen. Detta jag gjort var bara så dumt och jag vet inte vad jag ens tänkte när jag bröt mot reglerna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, förut när jag började på servern så kunde jag inte vissa regler vilket gjorde mig bannad, men såklart har jag lärt mig av dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha låtit bli att fuska och inte lagt ut montage alls. Jag borde bara spelat vanligt och följt reglerna istället. Jag tänkte inte så långt då, men nu fattar jag att det var dumt och barnsligt, jag borde ha skött mig bättre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig mycket faktiskt. Jag har fattat att man ska följa reglerna och inte fuska, för det förstör både för en själv och andra. Jag har också lärt mig att tänka innan jag gör något dumt. Jag vill bara spela och ha kul utan att göra fel igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Jag älskar verkligen denna servern och det vad jätte dumt av mig att ens få tanken på att göra nåt sånt. Jag vill verkligen bara ha en sista chans och thats it liksom.
Denna servern har varit min top 1 server som jag alltid spelat på sen som sagt 2021 och det känns bara fel att vara bannad.
Förlåt igen, jag ber bara om en sista chans. Unive💜

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka