Ej Antagen Lukas67 | Chef-jobb ansökan [Bahamas Mamas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JEsus_

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Bahamas

Vad heter du i verkligheten? Lukas

Vad är ditt användarnamn på discord? Lukas67ツ

Ange ditt födelsedatum: 16 Juni 2010

När fick du medlemskap på Unive? 30 januari

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit tidigare Ledning på Galaxy och Securitas som jag tänker kan göra att jag har lite kunskaper därifrån, Som typ rekrytering o Ledarskap. Sen är jag duktig på att sätta ner foten när det behövs om nån inte beter sig eller liknande. Så jag känner att jag är rätt person för dehär jobbet eftersom jag har erfarenheter inom nattklubb också.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag ska börja med en aktivitets kontroll för att sen göra en rensning beroende på vad jag ser på aktivitets kontrollen. Sen ska jag se till så att vi ska ha ett pass system där jag planerar pass och sen får man reagera om man kan jobba så att jag vet om vi kan ha öppet eller inte. Sen ska jag försöka få bort alla typer korruption inom yrket och se till så att det är seriöst. Självklart ska jag fixa till på dc där det oftast finns onödiga kanaler som måste bort för att kunna lägga dit nödvändiga kanaler.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Måndag 14:00-21:30 Med nån paus PGA Träning
Tisdag 15:30-21:30 Med mat paus såklart
Onsdag 15:30-21:30 Med nån paus PGA Träning
Torsdag 15:30-21:30 Med mat paus såklart
Fredag 14:00-Runt 23:00 Med mat paus såklart
Lördag 12:00-Runt 23:00 Med mat paus såklart
Söndag12:00-21:30 Med mat paus såklart

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka