Antagen Gregg2 | Chef-jobb ansökan (Bahamas Mamas)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gregg2

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
461
Reaction score
26
Vilken chefs-position ansöker du till? Bahamas Mamas

Vad heter du i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt användarnamn på discord? gregg0520

Ange ditt födelsedatum: 11 Juni 2004

När fick du medlemskap på Unive? Spelat sen 2022

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit chef sedan tidigare och har därav erfarenhet att leda en grupp människor. Jag är även mer än gärna välkommen till att vilja utveckla mig själv! Jag har även varit staff och jag tror att detta kan hjälpa mig enormt mycket eftersom att många kompetensnivåer kan hjälpa än, tillexempel att kunna samarbeta bra, i ett chefs perspektiv behöver man kunna samarbeta eftersom att man behöver bygga en bra och positiv arbetsplats. Men även kunna vara aktiv osv

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtidsplaner med jobbet är att hålla öppetiderna så strikta som möjligt, och prioritetet på helgerna då det är som mest aktivt, tydlig struktur i jobbet, och hålla i evenemang och dylikt varje dag. Jag kommer att utveckla rollspelandet på Bahama Mamas genom "Speciella evenegmang" eller typ Golden theme, att fr att komma in måste man ha guldiga kläder på sig eller dylikt. Kommer hålla även event för oss anställda för att stärka gemenskapen och styrkan i arbetsteamet. Jag kommer att utveckla detta jobbet enormt och få den bästa nattklubben på Unive.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer att se god ut, jag kommer vara aktiv. Jag kommer skriva upp ett tydligt schema för att se till att jag bedriver den aktivitet som behövs.

Har du läst våra grundregler? Ja

Kommer även streama många av evenemangen hos Bahama Mamas.

Vidare till intervju!
Du har 48 timmar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad

Grattis!

Du har valts ut som chef till Bahamas

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka