Ej Antagen Lukas67 | Chef-jobb ansökan [Vanillia] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JEsus_

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Vanilla

Vad heter du i verkligheten? Lukas

Vad är ditt användarnamn på discord? Lukas67ツ

Ange ditt födelsedatum: 16 Juni 2010

När fick du medlemskap på Unive? Januari 30

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit ledning på Securitas och är nuvarande ledning på Galaxy Nightclub som kan hjälpa mig med sånt som rekrytering o Ledarskap. Har också jobbat mycket inom nattklubbar så jag har erfarenheter från dehär jobbet allmänt. Har jobbat på galaxy,vanilla och bahamas så har mina erfarenheter.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag ska få upp aktiviteten till max ska göra allt för att ha öppet varje kväll så jag kommer börja med att rekrytera mer folk och ska be min ledning att hjälpa mig med att anställa. Sen kommer jag införa ett pass system som gör att man ska reagera om man kan jobba idag då blir det lättare för mig som chef att hålla koll på vilka som ska jobba och inte. Sen kommer jag göra aktivitetskontroll för att kolla vilka som är aktiv dom som ej reagerar inom 24 timmar kommer få sparken. Kommer sen rensa dc från skit o göra det oragniserat i dcn.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Måndag 14:00-19:00 (har träning 19)
TIsdag 15:30 - 21:30
Onsdag 15:30-19:00 (har träning 19)
Torsdag 15:30-21:30
Fredag 14:00-23 Där nånstans
Lördag 12:00-23 där nånstans
Söndag 12:00-21:30

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka