JEsus_
Icke Medlem
- Meddelanden
- 21
- Reaction score
- 0
Vilken chefs-position ansöker du till? Vanilla
Vad heter du i verkligheten? Lukas
Vad är ditt användarnamn på discord? Luluontop12 eller Lukas67ツ)
Ange ditt födelsedatum: 16 Juni 2010
När fick du medlemskap på Unive? 30 Januari
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Ledning på flera ställen som jag tänker kan hjälpa mig att ta ansvar osså vidare sen har jag mycket erfarenheter inom openpanel å rekrytering Samt duktig på att ta ansvar o sätta ner foten. Sen har jag jobbat på just vanilla tidigare som bartender säkerhetsvakt å DJ så tänker att jag är redo för dehär jobbet.
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vill att vanilla ska vara mer öppet så jag ska försöka anställa mycket å anställa dom som ska vara aktiv. själv när jag jobbade här så var de aldrig öppet men de ska jag fixa. Sen ska jag fixa till DC med kanaler alla onödiga kanaler ska bort å bara ha dom som gör någon nytta. Men jag kommer satsa mest på få upp aktiviteten.
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Måndag 14:00-21:30 Med nån paus här å där
Tisdag 15:30-21:30 Med nån paus
Onsdag 15:30-21:30 Med nån paus
Torsdag 15:30-21:30 med nån paus
Fredag 14:00- Olika men sent
Lördag 12:00-Sent
Söndag 12:00-21:30 med paus såklart
Har du läst våra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? Lukas
Vad är ditt användarnamn på discord? Luluontop12 eller Lukas67ツ)
Ange ditt födelsedatum: 16 Juni 2010
När fick du medlemskap på Unive? 30 Januari
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Ledning på flera ställen som jag tänker kan hjälpa mig att ta ansvar osså vidare sen har jag mycket erfarenheter inom openpanel å rekrytering Samt duktig på att ta ansvar o sätta ner foten. Sen har jag jobbat på just vanilla tidigare som bartender säkerhetsvakt å DJ så tänker att jag är redo för dehär jobbet.
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vill att vanilla ska vara mer öppet så jag ska försöka anställa mycket å anställa dom som ska vara aktiv. själv när jag jobbade här så var de aldrig öppet men de ska jag fixa. Sen ska jag fixa till DC med kanaler alla onödiga kanaler ska bort å bara ha dom som gör någon nytta. Men jag kommer satsa mest på få upp aktiviteten.
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Måndag 14:00-21:30 Med nån paus här å där
Tisdag 15:30-21:30 Med nån paus
Onsdag 15:30-21:30 Med nån paus
Torsdag 15:30-21:30 med nån paus
Fredag 14:00- Olika men sent
Lördag 12:00-Sent
Söndag 12:00-21:30 med paus såklart
Har du läst våra grundregler? Ja