Nekad Lukas.. | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas..

Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad heter du på discord? Lukas.#1071

Vad är ditt hexid? 11000013b50d9a8

Ange ditt födelsedatum 13 Augusti 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det ser ut att vara en rolig utmaning. jag har tidigare tagit på mig ett större ansvar som staff. Jag blev senare demotad och blacklistad. Jag kan mycket väl se från erat perspektiv att ni inte har förtroende fölr mig. Därför tar jag gärna på mig detta arbete för att bevisa att jag lärt mig och utvecklats under detta år.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Som person har jag ett jättestort driv och skulle kunna utnyttja detta driv till att påverka servern positivt genom en mängd olika saker. Jag har tidigare erfarenheter dock tog jag inte vara på chansen. till en början skötte jag mig på det sättet som de ska göras. sedan vet jag inte vad som hände. det gick utför och jag blev en sämre och sämre staff. Jag ångrar de beteendet i slutet och vill ta vara och förhoppningsvis få en ny chans.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara trevlig och bemöta de med en respekt så de känner sig välkomna.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vela påverka betydelsen med att vara medlem här på Unive så att det känns mer betydelsefullt att vara medlem så att fler folk tipsar om Unive till sina vänner och så fler bara kommer in på Unive. Jag vill också påverka så att det blir ett "rykte" om Unive att vi bara tar in bra rpare så att det blir en så bra server som möjligt. Med det så vill jag göra så att det är betydelsefult samt att man har bra rp om man är medlem på Unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De ska ha grundläggande koll på reglerna, samt vara villiga att utvecklas och kunna se scenarion från olika perspektiv så man finner en förståelse för varandra.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag hade gärna tagit intervjuer och varit aktiv på forumet. Jag gör mest detta för att det är roligt och för att du Philip eller Limpis ska få tillbaka förtroendet för mig.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv ungefär 5-6 timmar varje dag.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan rp server än unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka