Inaktuell Xaavii | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xaavii

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? Olof.k

Ange ditt födelsedatum 14 Oktober 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Tycker det är kul att skapa en väg för nya medlemmar, guida och visa hur unive funkar. Jag tycker det är roligt att ta ansvar och få uppgifter att göra.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har erfarenhet inom det. Jag tycker det är ett roligt ansvars område och har bra koll på vilka typer man ska anta och inte. Är exempelplarisk med 0 poäng vilket är ganska bra och det visar på att jag följer regler. Kanske var en lallare förut men har skärpt mig och försöker vara seriös och jobba mig upp till staff.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Be öppen famn med ett gott välkomnade, En god ton och respekt

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Vill att alla ska känna sig välkomna till Unive och känna att det är en bra och seriös server

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Inga speciella med att man kan det flätas grundregler och att man kan ta det lilla ansvaret och skriva en egen text

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Har god kunskap inom medlemsskaps ansvarig. Och är ingen korrupt ansvarig

Hur ser din aktivitetet ut? Hög aktivitet

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Har varit staff på Serven Vation innan jag börja på Unive. (Vill inte bli bannad för jag skrev deras namn, ingen SH heller)

inauktell du har en på shortlist redan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka