Inaktuell ey.nacas | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ey.nacas

Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
23
Vad är ditt namn i verkligheten? Igor

Vad heter du på discord? ey.nacas

Ange ditt födelsedatum 13 December 2006

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli Medlemskap Ansvarig eftersom jag vill hjälpa servern att hålla en bra RP-nivå. Jag tycker det är viktigt att de som få bli medlem faktiskt kan reglerna och vill spela seriöst. Om fel personer blir godkända kan det påverka rpen för andra

Jag tycker också att intervjuer ska vara rättvisa. Om någon fuskar eller läser reglerna under intervjun visar det att personen inte har tagit sig tiden att lära sig dem. Då är det inte rätt mot de som faktiskt har pluggat och gjort sitt bästa.

Jag gillar att ta ansvar och hjälpa andra. Jag tror att jag passar bra i rollen eftersom jag är lugn, rättvis och försöker alltid behandla alla på samma sätt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja mig eftersom jag vet vad rollen innebär. Jag har varit Medlemskap Ansvarig tidigare och vet hur intervjuer fungerar. Jag vet också hur viktigt det är att ta in rätt personer.

Jag är aktiv, tar ansvar och gör inte saker slarvigt. Jag vill att de som blir medlemmar ska kunna reglerna och bidra till en bättre server.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska behandla alla med respekt. Det spelar ingen roll vem personen är. Man ska vara lugn, lyssna och prata på ett bra sätt.

Om någon blir arg eller otrevlig tänker jag fortfarande vara lugn och bete mig på ett bra sätt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att medlemskap ska betyda att man kan reglerna och tar RP på allvar. Det ska kännas som något man har förtjänat och inte något som vem som helst får.

Jag tycker att det är bättre att ta in färre personer som håller en bra nivå än många som förstör RP.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? En medlem ska kunna reglerna och förstå hur servern fungerar. Man ska kunna bete sig moget, visa respekt mot andra och vilja bidra till en bra RP-miljö.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är att hålla bra intervjuer och se till att rätt personer får medlemskap. Jag ska vara rättvis, kunna reglerna och ta bra beslut. Jag ska också se till att alla blir behandlade på ett bra sätt, oavsett om de blir godkända eller inte.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv varje dag och har mycket tid att lägga på servern. Jag kan hjälpa till både på dagen och på Natten.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

inaktuell

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka