zerox151 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zerox151

Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Devin

Vad heter du på discord? zerox151

Ange ditt födelsedatum 6 Juli 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För det första är de kul att få ta intervjuer med folk och hämta in nya medlemmar till servern ja tycker det är roligt och ett bra sätt att utveckla servern. Och det som fick mig söka är att jag tycker om att hjälpa andra och bidra till att servern håller sin standard eller högre

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni ska välja mig för jag är Mogen och jag tar ansvar och jag är mogen och väldigt aktiv, jag behandlar alla med respekt och jag tar såklart mina uppgifter på allvar och kommer göra mitt bästa för att representera servern på bästa sätt

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta någon med respekt och ha en fin ton så det blir en bra stämning, alla ska bli behanlade lika oav erfarenhet osv och om någon säger fel kan man vara som hjälp och inte bara säg det är fel osv.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill påverka betydelsen på unive genom att vara positiv och vara välkomnande. Jag vill att nya medlemmar ska känna sig välkomna på servernm jag vill oxå vara en bra förebild genom att själv följa reglerna, behandla alla med respekt

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker alla har ett eget ansvar genom att vara mogen och alla ska följa serverns regler och behandla alla rättvist och sen kunna ta ansvar för sina handlingar och inse att man kan ha fel och alla ska bidra med ett gott exempel

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle se till att de som ansöker får ett professionellt bemötande och att bedömningarna görs utifrån reglerna och kraven, utan favorisering och att man ska behandla alla rättvist och vara respektfull för i slutet av dagen är det du som tar intevjuer och ger det första inrycket på serven för de framtida medlemmarna

Hur ser din aktivitetet ut? På en vecka är jag aktiv varje dag speciellt under nu sommarlovet minst 3 timmar oftast mer men sen såklart kommer semester och utomlands då kan det bli mindre

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har varit staff här för ungefär 3 månader sedan

Tillbaka