Nekad Ludvig Nilsson | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludvig Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199147675304/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? Sk1ll-9#9013

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 2006

Berätta om din karaktär. Ludvig är en pojke som växte upp i ett tufft område som snabbt började umgås med dåliga personer. Han mådde dåligt eftersom hans pappa hade lämnat dom sen ett år senare så dog hans mamma i en överdos.
Sen dess har han inte haft någon förutom hans dåliga vänner som håller på med dåliga saker. Det var svårt för Ludvig för att han höll på med dåliga saker.
När han blev äldre så åkte han fast för fara i trafiken och våld mot tjänsteman, då hamna han i fängelse och slog två poliser medvetslösa.
Nu på senaste tiden så har han inte gjort så mycket, han jobbar åt PostNord för tillfället och har ingenstans att bo.
Ludvig är nu 21 år, han valde den vägen i livet för att han förlorade sin mamma och pappa i tidig ålder, han kände att han inte hade något annat val, speciellt när hans kompisar pressade han att göra saker.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag har blivit väldigt insatt i spelet och tar rollspel på allvar eftersom det är som att leva i verkligheten.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill på denna server för att den är otroligt bra och det finns mycket bra folk som hjälper en.

Hur hittade du Unive? Jag hade en kompis som rekommenderade de och så hade jag googlat på de bästa servrarna i sverige.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli medlem i ett motorcykelgäng då jag har ett intresse av motorcyklar och livet som en MC knutte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag har bara Unive RP i siktet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka