Accepterad Ludde larsson | Medlem ansökning [Crimson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ludde larsson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198403676561/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? Ludde#2600

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Ludvig Larsson och är 22 år gammal. Ludvig växte upp i Göteborg med sin mamma, pappa och sin brorsa. Ludvig hade en bra uppväxt och trivdes bra i sin familj. Ludvig har precis fyllt 22 och det är nu tid för att flytta och det är därför jag söker medborgarskap. Ludvig är en lugn och snäll person och har stora intressen för både bilar och att träna. Ludvig har tidigare jobbat som reporter men nu när han tänker flytta känns det intressant att skaffa ett nytt jobb som till exempel bilmekaniker eller kanske gå med i ett gäng. Anledningen till att Ludvig vill flytta till unive är för att han har kompisar som bor i staden och målet är att starta upp ett gäng tillsammans med de andra kompisarna.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag jommer bidra men en hög roleplay nivå och göra roliga scenarion och ta det på alvar. jag ska 'ven bli medlem för att jag har roleplayat en del tidigare utan medlemskap och har lärt mig mycket från mina vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? hög roleplay nivå, bidra med roliga scenarion och göra det roligt för alla på servern, har även mycket egenskaper sen innan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte alltid måste vinna som till exempel i en skottlossning, Även fast man förlorar är det även ett roligt scenario för att man inte alltid behöver vinna för att det ska vara roligt

Hur hittade du Unive? Tipsad av mina kompisar som kör på servern rätt ofta

Tillbaka