Ange ditt födelsedatum: 8 Augusti 2008
Vad heter du på discord? liamwik #9963
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 58 timmar
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 3-5 timmar
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag
Vad heter du? albin berg
Hur gammal är du? 25 år gammal
Har du B-Körkort? Ja
Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag tycker sjukvård är intressant och jag vill hjälpa andra människor.
Varför ska just du bli anställd? För att jag är en lugn och stabil person. Jag inte rädd för att ta i och kommer göra ett bra jobb
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? nej
Berätta vad HLR är för någonting Det betyder hjärt och lungräddning. Det utförs på personen som har fått hjärtstopp. Det innebär att hålla personens cirkulation
och syresättning ingång .Det görs genom att görat 30 stycken bröstkompressioner följt av 2 stycken inblåsningar, sen fortsätter man så.
Förklara vad radiodisciplin innebär. Att man håller sig dom regler som gäller och använder sig av korrekt språk. det ska vara kortfattat och endast det väsentliga.
Har du några andra frågor? nej
Vad heter du på discord? liamwik #9963
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 3-5 timmar
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag
Vad heter du? albin berg
Hur gammal är du? 25 år gammal
Har du B-Körkort? Ja
Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag tycker sjukvård är intressant och jag vill hjälpa andra människor.
Varför ska just du bli anställd? För att jag är en lugn och stabil person. Jag inte rädd för att ta i och kommer göra ett bra jobb
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? nej
Berätta vad HLR är för någonting Det betyder hjärt och lungräddning. Det utförs på personen som har fått hjärtstopp. Det innebär att hålla personens cirkulation
och syresättning ingång .Det görs genom att görat 30 stycken bröstkompressioner följt av 2 stycken inblåsningar, sen fortsätter man så.
Förklara vad radiodisciplin innebär. Att man håller sig dom regler som gäller och använder sig av korrekt språk. det ska vara kortfattat och endast det väsentliga.
Har du några andra frågor? nej