Inaktuell Lil Pepe | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lil Pepe

Icke Medlem
Meddelanden
91
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Johannisson

Ditt discordnamn: Lil Pepe#9999

Ange ditt födelsedatum 10 April 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli en del av Staff teamet för att jag helt ärligt har tröttnat på att Rpa och vill istället lägga min tid på att förbättra serverns Rp. Just nu så är jag Servervakt vilket tycker jag är kul att ändå ha rätt så mycket ansvar och skulle gärna ta ännu mer vilket jag tänker att jag kan uppnå som Staff. Jag är väldigt aktiv extremt bra på ansvarstagande och jag tror att det är perfekta egenskaper som Staff, jag är hård med reglerna men rättvis jag är bra på att förstå folks situationer och tillämpa mig själv för att alla ska vara glada och känna sig trygga här på Unive. Jag brinner för att skapa en fin Rp nivå och jag vill alltid se Rp:n växa inom yrken och alla roller man kan ha i samhället, som Staff så skulle jag prioritera på att försöka förbättra jobb Rp:n men samtidigt se till att annat går lugnt och som det ska, jag är rätt så kunnig inom allmänna dator frågor som folk kan fråga som t.e.x om buggar och liknande samt hur man fixar dom, Jag tror mina egenskaper skulle passa perfekt i Staff teamet och att jag skulle kunna förbättra Unive på alla sätt jag kan!.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Så här kommer min aktivitet se ut på ett ungefär:

Mån: 16:00-17:00 (18:00-19:00 träning) 19:30-23:00

Tis: 16:00-18:30 (19:00-20:00 träning) 20:30-23:00

Ons: 16:00-23:00 (ksk gör något efter skolan)

Tors: 16:00-23:00 (ksk gör något efter skolan)

Fre: 16:00-18:00 (18:30-19:30 träning) 19:45-23:00

Helg: Beror på om jag gör något men annars 11h+

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat ända sedan 2021 när det hette multistaden

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit helper på unive så jag har mycket erfarenhet av vad jag ska göra. Under min tid som helper så var jag Support, Rp och jobb ansvarig så jag kan väldigt mycket om dom ämnena. Vill verkligen bli staff igen det var jätte kul att vara det innan och nu när jag redan har erfarenhet och vet vad jag gör så vill jag bli staff igen och bara visa vad jag går för och ge järnet.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej kan jobba inom alla som behövs

Senast ändrad:
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Johannisson

Ditt discordnamn: Lil Pepe#9999

Ange ditt födelsedatum 10 April 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli en del av Staff teamet för att jag helt ärligt har tröttnat på att Rpa och vill istället lägga min tid på att förbättra serverns Rp. Just nu så är jag Servervakt vilket tycker jag är kul att ändå ha rätt så mycket ansvar och skulle gärna ta ännu mer vilket jag tänker att jag kan uppnå som Staff. Jag är väldigt aktiv extremt bra på ansvarstagande och jag tror att det är perfekta egenskaper som Staff, jag är hård med reglerna men rättvis jag är bra på att förstå folks situationer och tillämpa mig själv för att alla ska vara glada och känna sig trygga här på Unive. Jag brinner för att skapa en fin Rp nivå och jag vill alltid se Rp:n växa inom yrken och alla roller man kan ha i samhället, som Staff så skulle jag prioritera på att försöka förbättra jobb Rp:n men samtidigt se till att annat går lugnt och som det ska, jag är rätt så kunnig inom allmänna dator frågor som folk kan fråga som t.e.x om buggar och liknande samt hur man fixar dom, Jag tror mina egenskaper skulle passa perfekt i Staff teamet och att jag skulle kunna förbättra Unive på alla sätt jag kan!.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Så här kommer min aktivitet se ut på ett ungefär:

Mån: 16:00-17:00 (18:00-19:00 träning) 19:30-23:00

Tis: 16:00-18:30 (19:00-20:00 träning) 20:30-23:00

Ons: 16:00-23:00 (ksk gör något efter skolan)

Tors: 16:00-23:00 (ksk gör något efter skolan)

Fre: 16:00-18:00 (18:30-19:30 träning) 19:45-23:00

Helg: Beror på om jag gör något men annars 11h+

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat ända sedan 2021 när det hette multistaden

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit helper på unive så jag har mycket erfarenhet av vad jag ska göra. Under min tid som helper så var jag Support, Rp och jobb ansvarig så jag kan väldigt mycket om dom ämnena.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej kan jobba inom alla som behövs
+rep Skulle passa som staff, har definitivt erfarenheterna som krävs.

+rep ritkgit bra staff när han var det, grym rp:are. Förtjänar att få en andra chans

+rep till denna hängivna kille som utan tvekan kommer att göra servern till ett ambitiösare och seriösare ställe.
Hoppas verkligen att det går vägen då han förtjänar detta!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka