Nekad liant0n3 | Ansökan till Dubbelarbetare [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kostik

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Ange ditt födelsedatum 19 Maj 2008

Vad heter du på discord? ZyxZ#9422

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela på servern sedan slutet av december

Hur många timmar har du på Unive? Jag har runt 180 timmar på unive.

På vilket sätt skulle du som Dubbelarbetare tillföra serverns RP positivt? Jag skulle göra många roliga scenarion då jag skulle vilja ha en annan karaktär som är en ped. Denna karaktär skulle jätte gärna jobba på muneno klubben. Men denna karaktär skulle vara jätte rolig och göra många olika roliga scenarion.

Hur kan man skilja på olika karaktärer? Man kan göra två olika karaktärer som till exempel den ena är en ped och den andra är en unik egen gjord karaktär.

Varför ska just du bli Dubbelarbetare? Jag ska bli dubbelarbetare för jag kommer göra många olika roliga scenarion både utanför arbetet och inom arbetet.

Varför vill du bli Dubbelarbetare? Jag vill bli dubbelarbetare för det känns som att det är jätte kul och man kan skapa nya vänner och göra väldigt roliga scenarion så alla i sin omgivning har kul.

Är du whitelistad på serven? Ja!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad en gång tidigare men det var en felaktig ban. Jag blev bannad för VDM även fast jag aldrig under den tiden jag spelat på servern kört på någon.

Har du förstått att vi ställer höga krav på Dubbelarbetare och att den kan bli indragen när som helst och alltid vid bans? Ja det har jag förstått med all respekt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej!

Finns det något annat du skulle vilja berätta för oss? Nej det tror jag inte

Din ansökan till dubbelarbetare har nekats, då det inte är tillåtet längre
Tråd låst och flyttad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka