Ej Antagen militarybox | Ansökan till Servervakt [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

militarybox

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad heter du på discord? Militarybox

Vad är ditt Hex:ID steam:11000013ede9d79

Ange ditt födelsedatum 24 Juli 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar gör mig redo, tar bussen till skolan. Är i skolan från 8 till 3 ibland 4. Kommer hem, gymmar måndag, onsdag, fredaG och sedan spelar unive tills jag lägger mig. Duschar såklart också efter gym.

Hur länge har du varit medlem på Unive? blev fullständig medlem förra vecka men har spelat jätte länge, över ett år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan ej bifoga bild men jag har blivit bannad 5 gånger enligt Cayden.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att ta hand om mindre ärenden inom RPn medans hen rollspelar som vanligt.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att jag är trött att behöva skriva help tickets och hoppa support för jätte milda saker som förstör scenarion.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse innebär att man användder tillexempel sin makt man har för sin egen vinst i ett scenario / ärende. Korruption är mer att man bryter mot grova regler för sin egen vinst.

Detta kan förekomma i servervakt arbetet om man tex är i ett skjut scenario och så kickar man personen för sin egen vinst.

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Servervakts Ansvariga

Nekad anledning är staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka