Antagen Axelsson | Ansökan till Servervakt [Borat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Axelsson

Medlem
Servervakt
Meddelanden
110
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Lennox

Vad heter du på discord? axelsson4686

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001020535e0

Ange ditt födelsedatum 29 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivtet brukar vara runt 5-6 timmar per dag (mer på helgerna)

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2022 men har blivit av med den nån gång.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) C:\Users\Lennox axelsson\OneDrive\Pictures\Skärmbilder\Skärmbild 2024-10-22 222005.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag skulle säga att det är som en mindre staff typ som håller ögonen öppna och kickar eller banna folk när dom gör regelbrott och att dom ska lära folk också hur man ska rpa och en kille som ska vara bra på alla regler och och inte banna mycket och tänka mycket på hur man gör. Och jag anser att jag kommer att bli en bra sv för jag är inte en sån kille som abusar sina perms t.ex har toggelid under scenarion och inte revive sig själv hela tiden som visa personer gör under scenarion. Och så kan man ju abusa genom att revive sig själv för att man inte vill äta eller inte orkar att köpa mat och då reviver man sig själv och det är ju abuse. Och att man inte kickar eller banna folk för man tycker att det har varit jobbigt i ett scenario eller bara när man rp för man ska ha en fördel genom att kicka eller banna. Så man ska ha mycket koll vad man inte ska göra men ändå hålla koll på vad man ska göra. Tycker att jag kommer att vara bra som sv och ni kommer inte ångra er. Och en sv måste ju alltid ha clips på när dom bannar någon. Så som en sv är det alltid bra att ha klipp på såna som bryter regel brott. Jag har en även varit staff två gånger innan så jag vet hur man gör arbetet och passar riktigt bra som en servervakt ansvarig skulle jag säga.

Varför vill du bli servervakt på servern? Varför jag vill bli en servervakt är för att hålla ordning och reda inne på unive, så att de inte kommer massor med lall och ifall de gör de så är de perfekt att anlita mig som en servervakt ansvarig då jag rpar mycket och vill unives bästa.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när en som är sv abusar sina perms t.ex kickar någon i ett pågende sceanrio för att själv vinna. bannar hela tiden och vill ha det för att dom ska kunna banna vem som helts och när dom vill. Och tycker verkligen inte att vi ska ha såna personer på denna fina server men såklart det finns. För ni som ger hos det här har eran till lit på hos och tycker det är fel om man gör så här för.

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Servervakts Ansvariga

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Tillbaka