Nekad shadow10 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shadow10

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? ahmed

Vad är ditt discord namn? shadow

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: alex lindberg 27 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,respektfull.trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i en vanlig familj och lärde sig tidigt vikten av respekt, hårt arbete och lojalitet. Efter flera år av småjobb och olika erfarenheter i staden vill han nu skapa ett stabilare liv och bygga upp ett gott rykte. Han är social, lugn under press och försöker alltid lösa problem på ett moget sätt istället för att skapa konflikte

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk RP där fokus ligger på bra scenarion, samarbete och respekt mot andra spelare. Jag tycker om att skapa långsiktiga storylines, utveckla relationer mellan karaktärer och bidra till en aktiv och rolig miljö för alla på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska försöka “vinna” själv i varje scenario, utan istället bidra till att RP:n blir rolig och realistisk för alla inblandade. Att spela för motpartens vinst betyder att man ibland låter den andra parten lyckas eller få övertaget om det passar situationen och gör scenariot bättre

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot några allvarliga regler tidigare. Skulle jag göra ett misstag tar jag ansvar för det direkt och ser till att lära mig av situationen. Jag tycker att regler finns för att skapa en bättre upplevelse för alla spelare och därför försöker jag alltid följa dem och hålla en seriös nivå på min RP.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm-vehicle deathmatch rdm-random deathmatch powergaming-Att göra orealistiska handlingar som inte hade fungerat i verkligheten, exempelvis att springa iväg efter en stor krasch utan skador Metagaming – Att använda information man fått utanför spelet i RP, till exempel från Discord eller streams.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en aktiv och engagerad spelare som gillar seriös RP och att skapa roliga scenarion tillsammans med andra. Jag har tålamod, kan ta kritik på ett moget sätt och försöker alltid bidra till en positiv stämning på servern. För mig handlar RP om samarbete, kreativitet och att alla ska kunna ha kul samtidigt som man håller en realistisk nivå. Jag är också villig att lära mig mer och utvecklas för att bli en ännu bättre del av communityn

Nekad. Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka