Ej Antagen Zytro | Ansökan till Servervakt [Slovaken22!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zytro

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad heter du på discord? kskssl.

Vad är ditt Hex:ID steam:110000130971024

Ange ditt födelsedatum 14 April 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jo ja men jag skulle ändå säga att jag är rätt så aktiv hela dagarna runt 16 till 00 på vanliga dagar

Hur länge har du varit medlem på Unive? Rätt så länge har inget exakt datum.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/Administrat%C3%B6ren/Downloads/IMG_6634.jpeg

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är enligt mig att försöka hålla uppe serverns rp nivå igenom att hjälpa okunniga spelare, kicka lallare, osv

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker att det är på tok för mycket lall och trams på servern, detta måste fixas och igenom detta får jag motivation och vill hjälpa servern så spelare kan få en bättre rp experience

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Enligt mig, Korruption och abuse är något som uppkommer i vår vardag här på servern. Först har vi ju då korruption det är när en spelare/polis/staff använder sitt jobb på fel sätt igenom att tex ge ut vapen eller låta vissa spelare vara bara för att du är vän med dom. Om jag skulle utala mig om abuse så skulle jag säga att det är när man använder sina perms på fel sätt och bara är staff för att ha makt, som staff ska man ju hjälpa servern och vara rättvis, men detta ser vissa fel på och maktabusear.

Nekad.

Anledning: Ej varit medlem i 30 dagar

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka