Antagen Liam070 | Ansökan till Servervakt [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam070

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
41
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? Liam070

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015b093d02

Ange ditt födelsedatum 15 Oktober 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. 3 timmar plus per dag, och kan vara mer. På helger 6 timmar plus.

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen 1 december 2025

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att stödja staffs genom exempelvis personer som begår regelbrott lägger man en sv ban på dem och skickar vidare till staffs rättare sagt servervakts ansvariga. Det är helt enkelt att underlätta för staffsen och vara ett stöd för dem.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag som rpar mycket just nu ser att det sker väldigt mycket lall och folk som begår regelbrott framför ögonen på mig så jag känner att jag vill hjälpa staffsen och underlätta samt att med övriga servervakter att hålla ordning och reda på servern och ta åtgärder på dem det krävs. Jag har även varit staff tidigare så vet samt sv ansavrig så har bra erfarenheter därifrån.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse kan t.ex vara att man rpar krim och man håller på att bli kidnappad som servervakt och att man då kickar dem som håller på att kidnappa en. Korruption däremot är exempelvis man ser sin vän begår grova regelbrott och att man ej tar åtgärder på sin polare.

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Servervakts Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka