Ej Antagen .miloooz | Ansökan till Servervakt [Slovaken22!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.miloooz

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
59
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad heter du på discord? .Miloooz

Vad är ditt Hex:ID steam:11000013751efa8

Ange ditt födelsedatum 18 September 2000

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag rpar ofta från klockan 15-21 (6 timmar) och försöker att rpa så mycket jag kan

Hur länge har du varit medlem på Unive? ett par dagar men har varit medlem tidigare och har även varit staff men blev hackad och tog en liten paus

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/Derom/Pictures/Screenshots/Sk%C3%A4rmbild%202026-04-29%20193852.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts största uppgift är att se till så att servern rp fungerar på bästa sätt detta kan man göra igenom att tex sv banna eller kicka lallare och även visa själv hur man ska rpa

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vet hur jobbigt det kan vara när en lallare eller någon annan som inte kan bete sig kommer in och förstör rpn
Jag vill även bli servervakt så jag kan ta del och bidra till servern staff teamet

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption eller abuse innom servervakts rollen hade kunnat vara om jag tex inte tar åtgärder på någon jag känner för att jag känner han eller om jag tex kickar eller bannar någon jag inte gillar bara för att

Nekad.

Anledning: Ej varit medlem i 30 dagar

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka